آلترناتیو

فرید_'SAEEDI'

to nabinai...@googlegroups.com
با سلام و عرض ادب پیشنهادی جهت ایجاد گروه با همین نام در اپلیکیشن
واتساپ داشتم با سپاس از توجه جناب عالی

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان.
ضمن سپاس از شما آقای فرید سعیدی.
اگر منظورتان تأسیس گروهی به نام نابینایان ایران در واتساپ میباشد, باید خدمت شما
و دیگر دوستان عرض کنم که مشکلات فراوان در این راه میباشد.
خود من از گوشی iphon استفاده میکنم که قادر به خواندن زبان فارسی نمیباشد.
البته با برجسته نگار میتوانم با آن فارسی کار کنم اما نه به خوبی کامپیوتر.
فعلا همین روش را ادامه میدهم و گاه گداری خبری یا درد دلی با دوستان مینمایم.
شاد باشید
> [...]
>
> مطالب و پیامهای خود را نیز جهت درج در این گروه به این آدرس بفرستید
> nabinai...@googlegroups.com
>
> جهت بازدید و کسبِ اطلاع بیشتر در باره ی این گروه از آدرس زیر استفاده نمایید
> http://groups.google.com/group/nabinaian-iran?hl=fa
> با سپاس فراوان
> امیر علیزاده
> www.aamir.homepage.t-online.de
> ---
> ‏این پیام را دریافت کرده‌اید زیرا مشترک گروه «نابینایان ایران» از «گروه‌های
> Google» شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به

فرید_'SAEEDI'

to nabinai...@googlegroups.com
با درود بی کرانه
و سپاس

‫در ۱۴۰۰/۲/۱۲‏، 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران‏
<nabinai...@googlegroups.com> نوشت:‏

--

«چقدر دنياي ما تنگ است.
چقدر از همه چيز و همه كس سر خورده ايم.»