آقای جواد ایزدی در یک تصادف رانندگی درگذشت. یادش گرامی باد

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان
با کمال تأسف اطلاع پیدا کردم که آقای جواد ایزدی در یک تصادف رانندگی درگذشته است.
من برای خانواده و دوستان ایشان صبر و بردباری آرزومندم.
آقای جواد ایزدی به سبب کمکهای کامپیوتری ایشان به نابینایان ایران, برای بیشتر
نابینایان چهره ای شناخته شده است.
یادش گرامی و روانش شاد باد.

امیر علیزاده
برلین
www.aamir.homepage.t-online.de

حسن بهمنی

to nabinai...@googlegroups.com
درود فراوان و بی کران بر همگان:

جناب آقای علیزاده!

جواد ایزدی را یک راننده بی توجه اتوبوسهای تندرو کُشت.

نمی دانم تا کی باید در این مملکت به خاطر بی مبالاتی برخی افراد

جان هم سرنوشتیهایمان به نابودی کشیده شود

یاد هما بدر افتادم

هنوز هم مترو برای نابینایان کاملا امن نیست

فقط مانند سگ گله به نابینا حمله می کنند

بیا با یک جارو کش با یک مسوول نظافت

که هیچ دوره ای برای برخورد با نابینا ندیده برو پایین.

البته نه اینکه تو مهم باشی برای اینکه من

کارمند مترو کارم را از دست ندهم

به زبان ساده، نابینا! تو یک دردسر هستی.

این راننده حالو چرا نفهمیده که جواد زنده یادپایش

در بین سکو و اتوبوس گیر کرده است.

ای کاش همه نابینایان ترک دیار کنند به جایی بروند که مفت کُشته نشوند.

On 9/5/19, 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران

--
حسن بهمنی

تهران ایران