من معتقدم کار برای تاریخ نکنید. خیلی نگران تاریخ نباشید. نگران خدا و مردم باشید.

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان.

من معتقدم کار برای تاریخ نکنید. خیلی نگران تاریخ نباشید. نگران خدا و مردم
باشید.گان.

این آخرین جملات آقای محمد جواد ظریف در فایل صوتی میباشد که میگویند به سرقت رفته
است.
این جملات از زبان مردی برمیآید که چهل سال است خدمت رژیمی را میکند که
نه در آن خدا جایی دارد و نه مردم.
اینجاست که باید به جناب آقای محمدجواد ظریف گفت که:
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
جناب آقای محمد جواد ظریف, شما که میگویید باید نگران مردم و خدا بود,
خود در این مدت چه کار برای این دو یعنی مردم و خدا کرده اید؟
نکند منظور شما از خدا علی خامنه ای و منظور شما از مردم همان کسانی هستند
که در فرهنگ لغت جمهوری اسلامی به آنها خودیها میگویند.
اگر چنین باشد باید بگویم این شعر سعدی بزرگ که میگوید:
تو کز محنت دیگران بی غمی,
نشاید که نامت نهند آدمی.
درست برای افرادی مثل شما آقای ظریف گفته شده است.
آقای محمدجواد ظریف, دم از بزرگی, کاردانی و زرنگی خویش میزند.
در حالی که اینها همه برای خدمت به رژیمی بوده است که بلای جان تاریخ و فرهنگ و
اعتقادات یک مملکت است.
نمیدانم با چنین جملاتی که آقای محمدجواد ظریف میگوید خودش عرب است یا مردم ایران
را عرب گیر آورده.
من معتقدم کار برای تاریخ نکنید. خیلی نگران تاریخ نباشید. نگران خدا و مردم باشید.

شاد باشید