کتابخانه برلین

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران

سلام به همه
چند وقتی هست که هرچی تلاش میکنم که وارد کتابخانه برلین بشم نمیتونم
من از این آدرس استفاده میکنم
ftp://kub.dyndns.berlin/
میخواستم بپرسم آدرسش عوض شده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

Aref

to nabinai...@googlegroups.com
دوست عزیز دیگه مُنحل شُده.

--
من اگر ما نشوم تنهایم,
تو اگر ما نشوی خویشتنی.

همچنین جهت عضو شدن در این گروه میبایست یک ایمیل بدون مطلب به آدرس زیر فرستاد
nabinaian-ir...@googlegroups.com

مطالب و پیامهای خود را نیز جهت درج در این گروه به این آدرس بفرستید
nabinai...@googlegroups.com

جهت بازدید و کسبِ اطلاع بیشتر در باره ی این گروه از آدرس زیر استفاده نمایید
http://groups.google.com/group/nabinaian-iran?hl=fa
با سپاس فراوان
امیر علیزاده
www.aamir.homepage.t-online.de
---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «نابینایان ایران» در ‏گروه Google ثبت‌نام ش

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران
یعنی عوض نشده و کلا از دسترس خارج شده ؟
هیچ راهی نیست که بشه به کتابهاش دسترسی داشت ؟

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان.
آقای جاوید آدرسی که به کار میبرید درست است. من هم محض اطمینان امتحان کردم و کار نمیکند.
گرچه چندین سال است که دیگر اداره kub در برلین
دیگر از این کتابخانه حمایت نمیکند اما با وجود این تا مدتی پیش همچنان به کار خود ادامه میداد.
و کتابهایی را از کتابخانه های گویای ایران به آلمان میآوردند و در سایت
خود میگذاشتند. البته در کنار اینها کتابهایی هم به انتخاب خود ضبط کرده و از گویندهگان میخواستند تا کمی تعریفش به دهند.
مثلا بگویند کتابخانه جهانی برلین. یا این کتاب به سفارش دانشگاه برلین ضبط شده است.
حالا چرا این کتابخانه جهانی برلین دیگر کار نمیکند,
این را دیگر باید از نزدیکان مسئول این کتابخانه پرسید.

شاد باشید
[...]

‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «نابینایان ایران» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به nabinaian-ira...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای مشاهده این گفتگو در وب از https://groups.google.com/d/msgid/nabinaian-iran/98310909-b4b1-4e2b-b424-5f02d399ff6an%40googlegroups.com بازدید کنید.

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران
سلام آقای علیزاده و ممنونم از توضیحات کاملتون

از اونجایی که من در خارج از ایران هستم تنها راهی که ما نابینایان خارج از کشور برای کتابهای صوتی داشتیم همین کتابخونه بود که متاسفانه دیگه کار نمیکنه
من دوتا سوال از شما داشتم
اول اینکه آیا وبسایتی یا ادرس دیگری رو میشناسید که به کتابهای کتابخانه صوتی برلین دسترسی داشته باشیم؟
و سوال دومم هم اینه که شما مسئولان این کتابخونه یا آدرس ایمیلی یا شماره تلفونی از ایشان دارید که خودم پیگیر باشم که چرا این کتابخانه از دسترس خارج شده؟

خیلی از شما سپاسگزارم

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان.
آقای جاوید همان طور که میدانید این روزها
کرونا بسیاری از کارها را آشفته کرده, شاید تعطیل شدن کتابخانه برلین هم جز یکی از اینها باشد.
تا آنجایی که من میدانم مسئول این کتابخانه کار کردن با کامپیوتر را چندان بلد نبود
و برایش دیگری این کار را انجام میداد.
امکان دیدارها هم همانطور که میدانید این روزها بسیار کم شده است.
نوشته بودید که شما در خارج از کشور زندگی میکنید. اما ننوشته بودید که در کدام کشور.
این روزها بسیاری از بینایان هم دارای کتابخانه های گویا هستند.
مانند آوای بوف و کتاب گویا. کافیست در تلگرام یا یوتوب کمی جستجو کنید.
اما در مورد آدرس یا شماره تلفن مسئولین این کتابخانه من خیلی وقت است که اطلاعاتی ندارم.
گرچه اگر هم آدرسی در اختیار داشتید به نتیجه ای نمیرسیدید زیرا که پاسخی دریافت نمیکردید.

شاد باشید.
برای مشاهده این گفتگو در وب از https://groups.google.com/d/msgid/nabinaian-iran/f604c73a-ed47-42d5-b3c3-5b262cb92406n%40googlegroups.com بازدید کنید.

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران
خیلی ممنونم از شما اقای علیزاده
و ممنونم از راهنمایی و توضیحاتی که دادید
بنابراین باید بسوزیم و بسازیم
امیدوارم که هرچه زودتر این کتابخانه دوباره راه اندازی بشه
بهترینها رو برای شما آرزومندم دوست ارجمند

Aref

to nabinai...@googlegroups.com
با درود. آقای جاوید. اگر بگوئید در کدام کشور هستید. شاید دوستانی در آندا داشته باشیم. کف بشما یاری برسانند.

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران
سلام به شما بله حتما
من در ونکوور کانادا هستم دوست عزیز
ممنون میشم که راهنماییم کتید
خیلی ممنونم از شما

ahmadjav...@gmail.com

to نابینایان ایران
سلام دوستان
معلوم میشه که برای کسانی که کانادا هستند هیچ راهی نیست
چنانچه راه دیگری برای دسترسی به کتابهای گویای این کتابخانه پیدا کردید لطفا من رو هم در جریان بگذاریم
ممنونم از همه شما عزیزان