jaws اسکریپت برای اسکایپ8

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان
jaws اسکریپت برای اسکایپ8

دوستان ارجمند سرانجام اسکایپهای قدیمی همه از کار افتادند.
در اسکایپهای جدید نام و نشانی هم از نابینایان نیست.
همچنین در جازهای پیش از جاز19 نام اسکایپ8 ثبت نگردیده لذا مستقیما نمیشود در جاز
برای اسکایپ8 اسکریپت نوشت.
اسکریپتی را که من نوشته ام با برنامه جاز و autohotkey میباشد.
به یاد skypetalking که برنامه بسیار جالبی بود در این اسکریپت هم شما میتوانید با
زدن کلید F11 از افرادی که در کنتاکهای شما آنلاین هستند مطلع شوید.
البته قبل از آن باید alt+1 یا alt+2 را کلیک نمایید.
لینک دانلود:

https://www.dropbox.com/s/hje6zixiqgy5ou6/skype2.zip?dl=1

شاد باشید
امیر علیزاده
برلین
www.aamir.homepage.t-online.de

میر حافظ حسینی

to nabinai...@googlegroups.com
با درود به خدمت شما آقای علیزاده ی گرامی و بزرگوار.
پیش از هرچیز از زحمتی که کشیده اید کمال تشکر را دارم.
باید بگویم که اسکریپتی برای جاز نوشته شده است که تا حد زیادی کار با
اسکایپ 8 را آسانتر می کند.
شما می توانید اطلاعات بیشتری را از این سایت دریافت نمایید:
https://www.dlee.org/skype/electron/skypeelectron.htm
با سپاس
حسینی

On 4/28/19, 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان
با سپاس فراوان از شما آقای حسینی.
امیدوارم که همیشه موفق باشید.
این اسکریپت را من قبلا امتحان کرده ام ولی چند نکته مهم در آن نیست.
اصولا نظر به این که اسم اسکایپ در جازهای قبل از جاز 2019 نیست مشکلاتی هم سر راه
اسکریپت نوشتن پیش آمده است.
این جاز2019 هم که اخیرا آمده مشکلاتی دارد که شرح آن در اینجا نمیگنجد.
امیدوارم روزی برنامه ای شبیه skypetalking
بیاید که از همه جای کامپیوتر بتوان با اسکایپ کار کرد.