Συμμετοχή σε Διαδικτυακή Έρευνα "Ελληνόφωνα Weblogs και Επικοινωνιακές Πρακτικές"

simos

to Mytilene Linux User Group
Προωθώ εδώ την ανακοίνωση για διαδικτυακή έρευνα σχετικά με τα
ιστολόγια,
http://www.blocopra.blogspot.com/

Είναι έρευνα για την επίδραση των ιστολογίων.

Σίμος

stavros daliakopoulos

to mytilene-lin...@googlegroups.com
thank you.
Σίμο ψάχνω link για ubuntu 10.10 alternate cd iso installation guide και συγκεκριμένα για nvdia drivers installation και gnome DE installation για να βοηθήσω το φίλο μου που δεν κάνει boot από το live cd, έχεις κάποιο link?

--
Λάβατε αυτό το μήνυμα επειδή έχετε εγγραφεί στην ομάδα Mytilene Linux User Group των Ομάδων Google.

Για να αναρτήσετε κάτι σε αυτήν την ομάδα, αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση mytilene-lin...@googlegroups.com.
Για να καταργήσετε την εγγραφή σας από αυτήν την ομάδα, στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση mytilene-linux-use...@googlegroups.com.
Για περισσότερες επιλογές, επισκεφθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση http://groups.google.com/group/mytilene-linux-user-group?hl=el.

Simos Xenitellis

2010/11/15 stavros daliakopoulos <stavros.da...@gmail.com>:

> [...]
> βοηθήσω το φίλο μου που δεν κάνει boot από το live cd, έχεις κάποιο link?

Δες στο http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu/alternative-download
για τη λήψη του Alternate. Με το alternate μπορείς να εγκαταστήσεις το Ubuntu
με εγκαταστάτη σε κατάσταση κειμένου, οπότε το πιθανό πρόβλημα με την
κάρτα γραφικών μπορεί να ξεπεραστεί. Πρέπει μετά όμως να κάνεις τη λήψη
μέσω διαδικτύου των οδηγών για NVidia.

Μια δεύτερη επιλογή είναι να φτιάξεις ένα USB stick με το Ubuntu 10.10
στο σύστημά
σου, να εκκινήσεις από αυτό και να προσθέσεις το πιο πρόσφατο πακέτο
με τον οδηγό της NVidia.
Μπορείς δηλαδή να φτιάξεις ένα εκκινήσιμο USB stick με τους κλειστούς
οδηγούς για NVidia
όπου θα μπορείς εύκολα και γρήγορα να κάνεις επίδειξη του Linux σε
υπολογιστές, δίχως να
επηρεάζονται τα δεδομένα τους.
Για οδηγίες για τη λύση αυτή δες
https://wiki.ubuntu.com/LiveUsbPendrivePersistent

Η ροή εύρεσης του σωστού ISO (CDROM) με το Ubuntu είναι
1. Επίσκεψη στο http://www.ubuntu.com/
2. Κλικ στο «Download Ubuntu»
3. Τώρα επιλέγεις εύκολα τη μορφή του Ubuntυ που προτιμάς. Από το
«alternative downloads»
εντοπίζεις το Alternative. Με το κουμπί «Show me how» μπορείς να δεις
οδηγό για το πως φτιάχνεις
εκκινήσιμο USB.

Σίμος

--
A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?

stavros daliakopoulos

to mytilene-lin...@googlegroups.com
ξέρω ότι θα κάνω εγκατάσταση με το alternative και να μπω στο CLI. Απο κει και πέρα δεν ξέρω πως θα μπω στο γραφικό περιβάλλον του gnome και πως θα κατεβάσω τους nvidia drivers. Usb δεν χρειάζεται να φτιάξω γιατί θα κάνω την εγκατάσταση από CD.

PS. NVIDIA have ‘no plans to support Wayland

δεν πάνε να κουρευτούνε ! (με το συμπάθειο).

Simos Xenitellis

> [...]

> κατεβάσω τους nvidia drivers. Usb δεν χρειάζεται να φτιάξω γιατί θα κάνω την

Δεν γνωρίζω πολλά για NVidia. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι
να ρωτήσεις στο
φόρουμ, http://forum.ubuntu-gr.org/ όπου υπάρχουν μέλη που έχουν κάρτες NVidia.

> PS. NVIDIA have ‘no plans to support Wayland
> http://www.omgubuntu.co.uk/2010/11/nvidia-have-no-plans-to-support-wayland/
> δεν πάνε να κουρευτούνε ! (με το συμπάθειο).

Η όλη δουλειά για ανοιχτούς οδηγούς γίνεται από μια ανεξάρτητη ομάδα.
Κάνουν καλό έργο, ωστόσο δίχως την υποστήριξη της NVidia θα είναι πάντα πίσω,
ιδίως για τις πιο πρόσφατες κάρτες NVidia.

Σίμος