επιδότηση internet Μυτιλήνη

sd sd

to mytilene-lin...@googlegroups.com
Στα πλαίσια της Κοινωνίας της Πληροφορίας (ΚτΠ), ξεκινάει το πρόγραμμα
της forthnet για επιδότηση ADSL (π.χ. double play) στη Λέσβο (Μυτιλήνη κλπ).
Προϊπόθεση είναι να υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο.

Επίσης επιδοτείται και η αγορά του Laptop Lenovo G530..

http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10012139

επειδή με ενδιαφέρει και προσωπικά, θα επικοινωνήσω με lenovo (?) στην Αθήνα για να δω
τι μπορεί να γίνει σχετικά με μη αποδοχή της άδειας microsoft MS EULA για εγκατάσταση Ubuntu. Ελπίζω να γίνεται στην πηγή και όχι να στείλω εγώ το μηχάνημα στην Αθήνα γιατί έτσι τα μεταφορικά θα είναι περισσότερα από το κόστος της άδειας Vista.

"Lenovo G530 Notebook PC
P/n:NSH24GM
Χαρακτηριστικά:
Γυαλιστερή οθόνη 15,4-ιντσών WXGA (1280x800),
Μαύρο περίβλημα,
Ενσωματωμένη κάμερα 0,3M,
Επεξεργαστής Intel Pentium Dual Core T3400,
Intel GL40 Express Chipset,
Intel Graphics Media Accelerator 4500M,
250,0 GB / 5400rpm, DVD Recordable,
3 GB(DDR2), 6 Cell battery,
Lenovo b/g wireless card,
Αυθεντικά Windows Vista Home Premium 32
Κάποια επιλεγμένα μοντέλα παρέχουν δυνατότητες διασύνδεσης
μέσω Ασύρματου Wi-Fi, Bluetooth® 8 και Ethernet, καθώς και
κάμερες των 0,3 ή 1,3 ΜΡ"

δεν αναφέρει για το chipset της wireless card αν είναι Intel ή κάτι άλλο..

Τις σκέψεις σας ..

Simos Xenitellis

to mytilene-lin...@googlegroups.com
2009/8/5 sd sd <stavros.da...@gmail.com>:

Η σελίδα της Forthnet δεν είναι πολύ επεξηγηματική. Στο τέλος υπάρχει
η σημείωση [3] όπου αναφέρει για πρώτη φορά κάτι για "Επιδότηση Plus".
Κοιτώντας μετά στο PDF με τα δικαιολογητικά βλέπουμε ότι δεν εξηγεί
καλά τη διαφορά μεταξύ "επιδότηση" και "επιδότηση plus", την επιδότητη
που λαμβάνουν ειδικές μόνο κατηγορίες πολιτών.

Από πλευρά τιμής, με την επιδότητη ο πολίτης πληρώνει €30 το μήνα αντί για €40.
(τώρα που διάβασα παραπάνω, είναι πιθανό το plus απλά να κατεβάζει το
κόστος ακόμα παρακάτω στα €25 το μήνα).

Για τον υπολογιστή μπορείς να ρωτήσεις τώρα (π.χ. μέσω τηλεφώνου) στην
υποστήριξη της εταιρίας για το θέμα της μη-αποδοχής της άδειας του
λογισμικού. Κάθε αντιπροσωπεία Lenovo στην Ευρώπη έχει δικούς της
τρόπους για τη διευθέτηση του θέματος, και νομίζω ότι σε καμιά
περίπτωση δεν ζητούν τον υπολογιστή πίσω για να βγάλουν το λειτουργικό
(αυτό το κάνουν φθηνιάρικες εταιρίες).

Σίμος

Simos Xenitellis

to mytilene-lin...@googlegroups.com
Η διαφορά τιμής μεταξύ απλής επιδότητης και επιδότησης plus είναι
€5/μήνα για το double play.

Για τον υπολογιστή, μετά από ψάξιμο (συχνές ερωτήσεις):

* Τιμή Φορητού Υπολογιστή με Επιδότηση: 289,80€
* Τιμή Φορητού Υπολογιστή με Επιδότηση plus:184,80€.

Υπάρχει μια πρόσφατη παρουσίαση του φορητού, Lenovo 3000 G530
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=5022
με την τιμή $499 (€350).
Το ίδιο μοντέλο μπορεί να εμφανιστεί και με διαφορετικά
χαρακτηριστικά, οπότε είναι σημαντικό
να δει κάποιος ότι ο επεξεργαστής, μνήμη και σκληρός είναι ο ίδιος
όταν γίνεται σύγκριση τιμής.

Σίμος

2009/8/5 <stavros.da...@gmail.com>:
> με το plus υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά τιμής και όσον αφορά το double play
> και την προμήθεια του Laptop,
> υπάρχει έντυπο online που αναφέρει αναλυτικά τις τιμές στο site της Forthnet
>
> http://www.forthnet.gr/templates/corporateProductsDetails2.aspx?c=10012140
>
> "Βεβαίωση καταβολής επιδότησης. "

sd sd

to mytilene-lin...@googlegroups.com
μπορείς να κάνεις αναγωγή για κάθε μήνα,
οι τιμές που δίνουν είναι (Μυτιλήνη με φπα 13%)

444,48 double play χωρίς επιδότηση
335,10 απλή επιδότηση
280,44 επιδότηση για πολύτεκνους κλπ

νομίζω ότι είναι σημαντική διαφορά.

Τα αντίστοχα ποσά για το λαπτοπ είναι:
474,60 χωρίς επιδότηση
264,60 απλή επιδότηση
159,60 επιδότηση για πολύτεκνους κλπ

στην τρίτη περίπτωση είναι κάτω από μισή τιμή.
Επίσης η τιμή που διάβασες για 499 δολάρια είναι για αμερική φυσικά, η αντίστοιχη
 τιμολόγιση στην ελλάδα που δίνουν είναι 499,80. Είναι γνωστό ότι οι εταιρίες ακολουθούν δική τους
τιμολογιακή πολιτική που δε βασίσεται στις ισοτιμίες αλλά στη μεγιστοποίηση του κέρδους τους.

Simos Xenitellis

> [...]

> εταιρίες ακολουθούν δική τους
> τιμολογιακή πολιτική που δε βασίσεται στις ισοτιμίες αλλά στη μεγιστοποίηση

Νομίζω ότι τώρα έχουμε όλα τα στοιχεία με τις τιμές.

(Οι τιμές που αναφέρεις είναι δίχως ΦΠΑ, ωστόσο για οικιακούς πελάτες
πληρώνουν πάντα με ΦΠΑ,
έτσι δεν είναι;)

Το κομμάτι που απομένει είναι για τους χρήστες που δε θέλουν να
προτιμήσουν λογισμικό της MS
και τι πρέπει να κάνουν. Όπως βλέπω κάποια τηλέφωνα είναι
http://www.pc.ibm.com/gr/contact/index.html

Γενικά η κατάσταση εξαρτάται από την αντιπροσωπεία. Για την Acer στην
Ελλάδα, υπάρχει το παράδειγμα
http://sinakstories.blogspot.com/2009/01/windows.html

Σίμος

stavros daliakopoulos

to mytilene-lin...@googlegroups.com
προσοχή οι τιμές περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ

Simos Xenitellis

2009/8/5 stavros daliakopoulos <stavros.da...@gmail.com>:

> προσοχή οι τιμές περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ

Μπορεί να κάνω κάποιο λάθος διότι ίσως δε γνωρίζω κάποια πράγματα.
Κατά τον τιμοκατάλογο στο σύνδεσμο
http://www.forthnet.gr/templates/faq.aspx?c=10012322 (Τι περιλαμβάνει
η Επιδότηση του Φορητού Υπολογιστή (Laptop);)
αναφέρει

* Τιμή Φορητού Υπολογιστή με Επιδότηση: 289,80€
* Τιμή Φορητού Υπολογιστή με Επιδότηση plus:184,80€.

Οι τιμές που αναφέρεις στο γράμμα σου παραπάνω είναι

> Τα αντίστοχα ποσά για το λαπτοπ είναι:
> 474,60 χωρίς επιδότηση
> 264,60 απλή επιδότηση
> 159,60 επιδότηση για πολύτεκνους κλπ

Ποια είναι η πηγή σου για τις τιμές αυτές;

Simos Xenitellis

2009/8/5 Simos Xenitellis <simos...@googlemail.com>:

> [...]
>
> Οι τιμές που αναφέρεις στο γράμμα σου παραπάνω είναι
>
> Ποια είναι η πηγή σου για τις τιμές αυτές;

Υποθέτω ότι η πηγή σου ήταν το
http://www.plusnet.gr/article.php?id=152 (τοπικός αντιπρόσωπος της Forthnet).

Έκανες τη διαδικασία σύνδεσης με Forthnet;

Σίμος

stavros daliakopoulos

to mytilene-lin...@googlegroups.com
θα είμαι στο ιδιόκτητο δίκτυο τον Οκτώβριο, οπότε έχω καιρό ως τότε..

Simos Xenitellis

2009/8/11 stavros daliakopoulos <stavros.da...@gmail.com>:

> θα είμαι στο ιδιόκτητο δίκτυο τον Οκτώβριο, οπότε έχω καιρό ως τότε..

Ξέρεις κανένα που να είναι ήδη στο δίκτυο να πει εντυπώσεις για την
ποιότητα της υπηρεσίας;
Δύο παραδείγματα που είχα ήταν αρνητικά. Η σύνδεση με το διαδίκτυο δεν
ήταν καλή.

Σίμος

stavros daliakopoulos

to mytilene-lin...@googlegroups.com