Migrace (rozdělení) backendu

dejmal

to MythTV-CZ
Zdravím v novém roce 2019 a přeju všem pevné zdraví.

Přistoupil jsem k většímu upgrade celé domácí sítě a kvůli blížícímu se přechodu na dvbt2 také MythTv. Síť je nyní rozdělena do několika VLAN a pro různé systémy potřebuji nízkospotřebový servřík, kde poběží služby pro tyto systémy a bude zároveň dostupný z venku pro webovou správu těchto služeb. Logicky se nabízí přesunout tam mythbackend. V současné době mám Master kombi FE/BE a v něm TV karty a disky, který se spouští podle potřeby(WOL nebo RTC) a několik FE na různých zařízeních ať už MythFE nebo Kodi.

Idea je ta, že by tento backend zůstal jak je ,ale Mythweb s databází by byl na tom servříku dostupný trvale a probouzel podle plánovače ten nahrávací stroj. Myslel jsem tedy, že z původního BE udělám slave a tento nainstaluji jako Master. Master ale vyžaduje nastavení úložišť a to znamená,že takhle to asi nepůjde. Je tedy možné nechat fungovat jen Mythweb a databázi a původní mastebackend připojovat  na tu vzdálenou databázi? Nebo je jiná schůdná varianta?

Díky za každou radu.