xmltv.xml je prázdný

Martin Řehák

to MythTV-CZ
Ahoj,

již několikátý den mi wget stahuje pouze prázdné xml. Dělám něco špatně? Můžu nějak pomoci?

Díky za odpověď
--
Martin

Martin Řehák

to MythTV-CZ
Tak dnes ráno již znovu funkční.

Díky
--
Martin

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
Martin Řehák píše v St 03. 10. 2018 v 11:02 -0700:
> Ahoj,
>
> již několikátý den mi wget stahuje pouze prázdné xml. Dělám něco
> špatně? Můžu nějak pomoci?

Věděl jsem, že to selhává (chodí mi každou noc maily, 5 ks), ale neměl
jsem čas to zprovozňovat - myslel jsem si, že to souvisí s vypínáním HD
vysílání ČT. Ale nakonec to bylo neuvěřitelně prozaické - vlastní vahou
se vytáhl tuner z USB zásuvky! Dnes v noci jsem ho zastrčil zpět a zase
to jede.

Ovšem jak takhle někdy budu mít čas (TM), tak si na to musím sednout a
doplnit tam nové multiplexy a nové programy...

Petr

martin.rehak

to myth...@googlegroups.com
Vtipný! Díky.