Power search a duplicita nahrávek

Milos Matus

to myth...@googlegroups.com
Ahoj,
mám nastavené nahrávací pravidlo, které dle klíčových slov vybírá z programu nahrávky mého zájmu. To funguje velmi dobře. Akorát vybraný program neustále nahrává dokola. Stačilo by mi držet jen jednu nahrávku daného názvu (title a subtitle). Poradíte mi, jak na to?
Díky,
Miloš

Petr Stehlik

to myth...@googlegroups.com
Milos Matus píše v So 07. 01. 2017 v 11:14 +0100:
> Ahoj,
> mám nastavené nahrávací pravidlo, které dle klíčových slov vybírá z
> programu nahrávky mého zájmu. To funguje velmi dobře. Akorát vybraný
> program neustále nahrává dokola.

jakože kdykoliv v televizi opakují Popelku, tak se ti znovu nahraje?
Přestože máš ještě v historii Popelku nahranou z loňských Vánoc? To by
MythTV neudělal, pokud by si byl jistý, že letošní Popelka je stejná
jako ta loňská (což porovnává tuším podle popisu, ale dá se to
nastavit).

Petr

Milos Matus

to myth...@googlegroups.com
No, určitě mi nahrával "Popelku" pokaždé, co ji vysílali. Ale pak mi to nějak úplně blblo, tak jsem smazal všechny rules a začal od začátku. Dle návodu to opravdu nemá nahrávat vícekrát. Je tam na to volba pro hledání duplicit. Tak to budu pozorovat, jestli mi to funguje, jak má..

Ale třeba "Události" mi to nahrává každý večer - což je zrovna tak, jak to potřebuji.

Miloš

Dne 7. ledna 2017 19:17 Petr Stehlik <pste...@sophics.cz> napsal(a):

--
--
http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny MythTV-CZ ve Skupinách Google.

Milos Matus

to myth...@googlegroups.com
Takže nahrávám vše o cyklistice (power search, any program, anytime). Teď mi to pořád nahrává vysílání s názvem "Cyklokros: M ČR 2017 Hlinsko". Nejprve jako live v sobotu a teď každou reprízu na ČT Sport - těch je tam teď několik. Úplně by mi stačilo to tam mít jen jednou.
Miloš