Utilita na "pořádek" v recordings

Milos Matus

to MythTV-CZ
Ahoj,
delší dobu mám problém s tím, že recording (nahrávky TV) se mi dle nastavených pravidel mažou jen jako by z db mythtv, ale v adresáři recording mám spousty starých souborů, které v klientu nejsou. To také vede k tomu, že časem není kam ukládat nové nahrávky a redukuje se mi množství nahrávek v klientu. Takže to sem tam ručně promažu v adresáři recodrings, ale to asi nebude úplně správné řešení. Neexistuje nějaká utility, která smaže "sirotčí" soubory v recordings dle informací v db? Zároveň, co je špatně, že mi tam ty soubory zůstávají? Ještě jsem teď spustil po delší době update, takže mám MythTV Version : v0.28.2
.

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
Milos Matus píše v Po 05. 02. 2018 v 11:37 -0800:
> delší dobu mám problém s tím, že recording (nahrávky TV) se mi dle
> nastavených pravidel mažou jen jako by z db mythtv, ale v adresáři
> recording mám spousty starých souborů, které v klientu nejsou.

to je divné. Najdi v logu, proč se některý konkrétní soubor nesmazal.

> Neexistuje nějaká utility, která smaže "sirotčí" soubory v recordings
> dle informací v db?

mám pocit, že ano, nějaký skript v perlu na to určitě bude - umí
přejmenovávat soubory dle DB, bude určitě umět i mazat.

> Zároveň, co je špatně, že mi tam ty soubory zůstávají?

tož to nevím, ale log určitě napoví.

Petr