Petr Stehlík: xml data z xmltv.cz pouze do soboty 24.3.

Petr Nýč

to MythTV-CZ
Data v xmltv.xml mám do soboty 22.3.2018 - nechcípnul vám nějaký cronjob? :-)

Díky!
Petr

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
Petr Nýč píše v Čt 22. 03. 2018 v 09:40 -0700:
> Data v xmltv.xml mám do soboty 22.3.2018 - nechcípnul vám nějaký
> cronjob? :-)

ne, T-Mobile mi zrušil domácí přípojku k Internetu, protože jsem je
požádal o urychlení a to oni umí jen tak, že ji zruší a pak ji neumí
znovu zřídit (dlouhý, smutný příběh). Takže se data z domácího serveru
přestaly kopírovat na internet.

Takže teď jsem nakopíroval XMLTV data na internet ručně a snad tento
týden už budu mít doma zase normální připojení k netu a vše zase bude
fungovat normálně.

Petr

Petr Nýč

to MythTV-CZ
No to jsou šikulové. Díky!

Kdyby ty scripty byly na githubu, mohl bych je naklonovat i k sobě a taky publikovat xmltv.xml. Trochu jiný set kanálů, ale mohlo by se to doplňovat....

Petr

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
Petr Nýč píše v Po 26. 03. 2018 v 04:41 -0700:
> Kdyby ty scripty byly na githubu, mohl bych je naklonovat i k sobě a
> taky publikovat xmltv.xml. Trochu jiný set kanálů, ale mohlo by se to
> doplňovat....

na githubu mají být už pět let, několik lidí mi slíbilo pomoc s jejich
vylepšováním.

Mám to v seznamu úkolů (nahrát je na github), ale nepřejte si vidět,
jak je ten seznam dlouhý.

Petr