android dvb-t2?

Petr Stehlik

Jun 28, 2017, 5:13:21 a.m.2017-06-28
to myth...@googlegroups.com
Zdar,

za pětistovku DVB-T2 USB přijímač pro Android:
https://www.aliexpress.com/item/DVB-T2-receiver-Geniatech-PT360-Watch-DVB-T2-DVB-T-TV-on-Android-Phone-Pad-USB/1978099220.html?shortkey=2iIVfE3a&addresstype=600

PT360, měl by mít podporu v Linuxu:
https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/Geniatech_T230

Skoro by to stálo za pokus, na takové to domácí žvýkání. A když by to
nejelo s MythTV, tak pořád to jde strčit někomu do ... Androidu :)

Petr

jetpac

Mar 18, 2018, 8:50:09 a.m.2018-03-18
to MythTV-CZ
Super - zkoušel ho někdo? :-)

Jakub

Mar 18, 2018, 1:33:20 p.m.2018-03-18
to myth...@googlegroups.com, jetpac
V popisu tuneru je recording jen v H.264, čili to na českém DVB-T2 asi nebude fungovat (používá kodek H.265)

Dne 18.03.2018 v 13:50 jetpac napsal(a):
--
--
http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „MythTV-CZ“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu mythtv-cz+...@googlegroups.com.
Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

Petr Stehlík

Mar 21, 2018, 6:03:07 a.m.2018-03-21
to myth...@googlegroups.com
Jakub píše v Ne 18. 03. 2018 v 18:33 +0100:
> V popisu tuneru je recording jen v H.264, čili to na českém DVB-T2
> asi nebude fungovat (používá kodek H.265)

není to jen softwarová záležitost, kterou řeší MythTV?

Petr

Jakub

Mar 21, 2018, 7:29:44 a.m.2018-03-21
to MythTV-CZ
To mě tedy nenapadlo, že by šlo jen o softwarovou záležitost při
vlastním renderování. Je to možné. Pokud je ale stream kódovaný
kódováním, které tuner neumí, dokáže z něj dostat alespoň základní
informace o streamu? Teď jsem opravdu na vážkách jak to je. Schválně
jsem si kupoval kartu, která umí HEVC, nemohu to tedy vyzkoušet jestli
by to bylo funkční.

Jakub

Petr Stehlík

Mar 26, 2018, 4:26:39 a.m.2018-03-26
to myth...@googlegroups.com
Jakub píše v St 21. 03. 2018 v 12:29 +0100:
> [...]
> kódováním, které tuner neumí, dokáže z něj dostat alespoň základní
> informace o streamu? Teď jsem opravdu na vážkách jak to je.

nevím - měl jsem za to, že tuner jen naladí frekvenci a pošle 20Mbps
tok pro něj neznámých dat do PC a to si s ním udělá, co uzná za vhodné.

Petr