Délka záznamu do power search

Milos Matus

to MythTV-CZ
Ahoj,
používám power search na vyhledání potencionálně zajímavých pořadů. Má toto pravidlo:

program.description LIKE 'Oceněn%' OR
program.description LIKE '%oceněn%' OR

program.description LIKE 'Nominovan%' OR
program.description LIKE '%nominovan%' OR

program.description LIKE 'Oscar%' OR
program.description LIKE '%oscar%'

Problém je, že se mi teď nahrává i nějaký pořad pro děti, kde je v názvu/popisu postavička Oskar. Většinou ty oceněné filmy mají délku minimálně 60 minut, spíše 120 minut. Tak mne napadlo přidat do podmínky, že minimální délka pořadu musí být třeba 60 minut. Tím se zbavím dětského Oscara, který má okolo 30 minut. Problém je, že neví, jak to doplnit do toho pravidla. Máte někdo nějaký tip/hint?

Díky,
Miloš

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
On St, 2020-04-22 at 08:34 -0700, Milos Matus wrote:
> [...]
> zbavím dětského Oscara, který má okolo 30 minut. Problém je, že neví,
> jak to doplnit do toho pravidla. Máte někdo nějaký tip/hint?

hehe, to je vtipné. Umí MythTV spočítat délku pořadu, nebo to potřebuje
v XMLTV? Tam to totiž asi není (ale šlo by to tam dodělat u mě).

Petr