Úprava kanálů přes Web rozhraní

Milos Matus

to MythTV-CZ
Ahoj,
konečně jsem rozchodil UPC kabelovku v MythTV. Tím mi přibyla spousta programů. Bohužel mi tím pádem přestala fungovat úprava přes web:

Warning
: Unknown: Input variables exceeded 1000. To increase the limit change max_input_vars in php.ini. in Unknown on line 0

Něco málo jsem zvládl přes mysql, ale přesto bych ocenil, kdybych našel cestu, jak editovat více kanálů na webu. Evidentně to chce změnit nějaký parametr v php.ini, ale vůbec netuším, kde jej v Ubuntu hledat.

Díky,
Miloš

strublos

to MythTV-CZ
Ahoj,
poradím jen kde hledat php.ini
cd /etc/php/
find -type f -name "php.ini"

Miloš Matůš

to myth...@googlegroups.com
Díky, už to funguje:
./7.4/apache2/php.ini

Akorát jsem tam musel dát 20000, 2000 bylo málo.

čt 4. 3. 2021 v 10:07 odesílatel strublos <ondra....@centrum.cz> napsal:
http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz
http://www.tvpc.cz/

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru tématu ve skupině „MythTV-CZ“ ve Skupinách Google.