blacklisting modulů

dejmal

to MythTV-CZ
Zdravim. Nedávno jsem koupil tuner s čipsetem rtl2832 a po připojení mi přestane fungovat DO imon. Jelikož to petane fungovat i při zapojení do běžícho systěmu,tak si myslím,že problém není v udev,ale na úrovni ovladačů. Ykusil jsem tedy moduly,kterě obsluhují dálku toho nového tuneru dát do blacklistu ale stejně se natáhnou. Lze i jinak zakázat natažení modulů,když blacklist nefunguje? Napadlo mne je odstranit pomocí dkms a nebo jsem viděl cosi jako "echo install true" ale u toho mi uniká smysl jak to funguje. Co tedy radí místní zkušení? díky

dejmal

to MythTV-CZ
Tak vyřešeno. Blacklisting prostřednistvím fake install.

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
dejmal píše v Čt 08. 12. 2016 v 13:16 -0800:
> Tak vyřešeno. Blacklisting prostřednistvím fake install.

co to je?

Petr

> http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz
> http://www.tvpc.cz/
>
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „MythTV-CZ“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu mythtv-cz+...@googlegroups.com.
> Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

dejmal

to MythTV-CZ