Saltar al primer mensaje no leído

Petr Stehlik

no leída,
12 feb 2017, 20:02:3612/2/17
a myth...@googlegroups.com
Ahoj,

všiml jsem si, že před pár dny vyšla verze 0.28.1. Prosvištěl jsem si
release notes a kromě poděkování Petru Sršňovi za doplnění překladů
bych rád nadhodil, že Peter Bennett udělal pár vylepšení MythFrontendu
na Raspberry Pi, např. rozjel CEC.

Vzhledem k tomu, že mám frontend pořád na Atom+ION (NVIDIA 9100), který
nepřehraje vůbec nic z Youtube, hledám nějakou aspoň dočasnou náhradu,
než plně nastoupí 4k a HEVC. Možná, že bych mohl Raspberry Pi 3 dát
šanci... Nebo to tu někdo už na RPi3 provozuje a má zkušenosti?

Díky,

Petr

Milos Matus

no leída,
13 feb 2017, 0:47:0913/2/17
a myth...@googlegroups.com
Ahoj,
já mám na frontendu už pár let (dva roky určitě) RPi1-3 s KODI a tam jede kromě TV i YouTube. Pak to má samozřejmě další cz pluginy, jako jsou různé archivy českých tv a podobně.
Miloš

Dne 13. 2. 2017 2:02 napsal uživatel "Petr Stehlik" <pste...@sophics.cz>:

http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz
http://www.tvpc.cz/

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny MythTV-CZ ve Skupinách Google.

Petr Stehlik

no leída,
13 feb 2017, 5:07:0513/2/17
a myth...@googlegroups.com
Milos Matus píše v Po 13. 02. 2017 v 06:47 +0100:
> Ahoj,
> já mám na frontendu už pár let (dva roky určitě) RPi1-3 s KODI

KODI je nepoužitelné. Zkoušel jsem to, ale je to nepřehledné, pomalé a
neovladatelné (nesmyslně to reaguje na standardní povely).

Zajímá mě MythTV frontend na Raspberry Pi.

Všiml jsem si, že jedu na Ubuntu 12.04, takže musím začít kompletní
přeinstalací na 16.04, taky přeskočit z 32 na 64 bitů, pak na serveru z
0.27 na 0.28, taky z 32 na 64 bit, taky z 12.04 na 16.04 - to budeme
tak týden offline :-)

Petr

Petr Sršeň

no leída,
13 feb 2017, 7:10:5913/2/17
a myth...@googlegroups.com
Ahoj lidi,

překlad je doplněný, ale vzhledem k tomu, že má nyní myth vlastní sety
stringů pro každý motiv, je možné, že překlad někde hapruje a já si toho
nemohu všimnout. Můžete sem do konference poslat info jaké motivy
používáte/ na které se potenciálně mám zaměřit?

Do další verze bych chtěl vylepšit mythweb, ten už má také nejlepší časy
překladu za sebou a neodpovídá konvenci frontendu.

Mějte se

Petr

Dne 13.02.17 v 2:02 Petr Stehlik napsal(a):

dejmal

no leída,
18 feb 2017, 16:24:3818/2/17
a MythTV-CZ
Já osobně jsem raspberry zavrhl právě z důvodu výhledově dekódovay HEVC.Proto teď plánuji stavět frontendy na platformě braswell. Konkrétně barebone asrock beebox N3000 pasivně chlazený 4W TDP,dálkový ovládání a akcelerace HEVC má na braswell fungovat bez problémů. CEC bohužel ne, ale osobně ho nepreferuji.
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar
0 mensajes nuevos