MythTV 29.0!

Petr Stehlik

to myth...@googlegroups.com
Ahoj všem,

náhodou jsem zjistil, že MythTV před týdnem potichu vydali novou verzi,
která je *třicetkrát lepší* než předchozí, protože skočila z verze 0.28
rovnou na verzi 29.0, čili o třicet major verzí! To se nevidí často,
takový mega-skok.

Nicméně v seznamu změn není nic moc zajímavého, jen opravy chyb, přepis
setupu do MythUI a nějaké drobné změny v mezích zákona. Zkusím si to
nainstalovat a dám vědět, kdyby se to úplně pokazilo.

Petr

Petr Sršeň

to myth...@googlegroups.com
Ahoj,
vzhledem k tomu, že se rozhodli pro release neplánovaně dva týdny předem v době dovolených, tak není dodělán překlad. předpokládám, že se k tomu dostanu až v září, tak na to buď připraven.
Měj se
Petr

http://groups.google.com/group/mythtv-cz?hl=cz
http://www.tvpc.cz/

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny MythTV-CZ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu mythtv-cz+...@googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.

Petr Stehlík

to myth...@googlegroups.com
MythTV 0.29 - upgrade proběhl bez potíží, základní funkce se zdají
funkční, pozornosti doporučuji vestavěného webového klienta v backendu,
který se pomalu dotahuje na externí mythweb.

Můj frontend: po asi 60 hodinách tvrdé práce plné výtuhů a restartů
jsem konečně dokončil upgrade z Mythbuntu 12.04 na 14.04 a dál na 16.04
na frontendu, pořád tedy 32 bitový, což je chyba, měl jsem to raději za
hodinu nainstalovat čistě.

Ubuntu 16.04 a NVIDIA ION: binární ovladač 340 zdá se normálně funkční,
a hlavně funguje uspání a probuzení, ale jen přes systemd. Teď řeším,
jak mám vlastně udělané to uspávání a probouzení dálkovým ovladačem, že
to kdysi před 5 lety krásně fungovalo. Snažím se to nějak dát
dohromady, ale nic si nepamatuju, tak to znovu vymýšlím (he, možná jsem
to sem do listu kdysi popsal a stačilo by to tu najít v historii?)

Překlady: upgradoval jsem server sophics.cz a přitom zničil všechny
věci, co jsem tam kdysi nainstaloval, včetně SVN serveru, WebDAV,
Mercurialu a kdoví čeho všeho, co jsme používali na koordinaci
překladů.. Snad to nebude nikomu chybět. Jestli náhodou ano, napište
mi, ale mám pocit, že spolupráce více lidí na překladech se dávno
vytratila.

Petr