Data u uplynulé dny

Lubor Majzlík

to MythTV-CZ
Vážený pane Stehlíku,

rád bych věděl, jestli by se od Vás daly získávat XMLTV data pro ČT (všechny kanály), Novu a Primu, které odpovídají tomu, co bylo skutečně odvysíláno? Tedy data min. za den zpětně a to taková, která obsahují datočas vysílání od, do nebo datum a čas vysílání od, do, název pořadu, podtitul a číslo epizody.

To samozřejmě za úplatu.

Zdravím

Petr Stehlik

to myth...@googlegroups.com, Lubor Majzlík
Lubor Majzlík píše v Ne 13. 12. 2015 v 23:47 -0800:
> Vážený pane Stehlíku,

> rád bych věděl, jestli by se od Vás daly získávat XMLTV data pro ČT
> (všechny kanály), Novu a Primu, které odpovídají tomu, co bylo
> skutečně odvysíláno?

a kde sehnat data o tom, co bylo skutečně odvysíláno? Beru data z EPG,
ale nejsem si jistý, jestli je tam to, co chcete.

> Tedy data min. za den zpětně a to taková, která obsahují datočas
> vysílání od, do nebo datum a čas vysílání od, do, název pořadu,
> podtitul a číslo epizody.

pokud Vám stačí to, co je na mém webu dnes, jen s tím, že byste to měl
vždy s denním zpožděním, čili vlastně včerejší, tak za úplatu není
problém.

> To samozřejmě za úplatu.

Napište mi na můj mail pe...@pstehlik.cz a domluvíme se.

Petr

Petr Sršeň

to myth...@googlegroups.com
Ahoj,
Tohle je zajímavé téma. Pokud jsem si všiml, tak ČT spolehlivě
aktualizuje vysílaná EPG data v případě změny délky programu. Týká se to
hlavně asi ČT sport, kde dochází ke změně délky živých přenosů.
U Primy a Novy jsem si tohoto nevšiml.

Tuší někdo, jaké je chování Myth backendu v případě, že dojde ke změně
informací v DB v průběhu nahrávání? Dojde ke změně konce nahrávání?
Nerad bych objevoval kolo :-)

Díky
Petr

Stepan Kasal

to myth...@googlegroups.com
Dobrý den,

> Tuší někdo, jaké je chování Myth backendu v případě, že dojde ke
> změně informací v DB v průběhu nahrávání? Dojde ke změně konce
> nahrávání? Nerad bych objevoval kolo :-)

jestli se nemýlím, tak k tomuhle by především měl sloužit PDC, kód, jakýsi
nástupce VPS. Česká televize ho vysílá.

Ale nevím, jak je to s jeho podporou v MythTV.

Pamatoval jsem si, že to v ČR někdo pužívá, objevil jsem
https://github.com/oskar456/vpsrecord

Nemohlo vy tohle používat přímo MythTV?

Štěpán