změna xmltv.xml URL

Petr Stehlik

to myth...@googlegroups.com
Ahoj všem,

kvůli nesmyslnému opakovanému stahování některými lidmi či jimi
instruovanými roboty jsem přesunul TV program na adresu
http://xmltv.tvpc.cz/xmltv.xml

Zároveň jsem tam nasadil systém analyzující počet stažení za jednotu
času z jedné IP adresy, který by měl zabránit tomu, co se dělo dodneška.

Petr

dejmal

to MythTV-CZ
Zdravím. Zeptam se jak je ten pocet stazeni za jednotku nastaven. Stava se mi ted,ze se pri 97% stahovani zastavi a znovu to pak stahnout nejde.Driv se tohle nestavalo.

Petr Stehlik

to myth...@googlegroups.com
dejmal píše v Út 09. 02. 2016 v 08:01 -0800:
> Zdravím. Zeptam se jak je ten pocet stazeni za jednotku nastaven.
> Stava se mi ted,ze se pri 97% stahovani zastavi a znovu to pak
> stahnout nejde.Driv se tohle nestavalo.

pokud někdo sáhne pro ten soubor víc než 2x za 2 hodiny, tak je 6 hodin
blokován.

Proč se to v 97 % zastaví? Napiš mi soukromě svou IP, podívám se, jestli
nejsi v logách.

Petr