台風の影響で明日のクラスはキャンセルになります。Due to the typhoon no class tomorrow.

Tarik Thami

Oct 22, 2017, 2:44:55 AM10/22/17
to mysoretokyo
みんさん、
こんにちは、突然すみませんけど台風の影響で明日にマイソール東京はおやすみになります。
家で安全に過ごしてください。
よろしくお願いします
タリック

Sorry for the last minute but due to the Typhoon we will be cancelling class tomorrow morning.

Please stay home and stay safe.

Tarik