Fwd: השכרת דירות בנחלים

אתר נחלים

to myneh...@googlegroups.com

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: דוד שקלים <david....@gmail.com>
Date: March 21, 2013, 11:20:05 AM GMT+02:00
To: myne...@gmail.com
Subject: השכרת דירות בנחלים

בס"ד

שלום ,

אנחנו זוג מאורס שמחפשים דירה בנחלים (דתיים).
חיפשנו באתרי אינטרנט..
אך יש אדם שמכיר טיפה מי משכיר..כדי שנוכל לדבר איתו?
אנחנו מתכוונים הערב אי"ה לקפוץ אל לנחלים ע"מ לראות דירה אחת.

בתודה מראש,
דוד
054-2398958

Liat Eisenman

to myneh...@googlegroups.com
איזה גודל דירה אתם מחפשים? מה התקציב?

אני יודעת על דירה אחת מאוד קומפקטית אם זה מתאים לכם...

Shmuel Shaya שמואל שעיה

to אתר נחלים, myneh...@googlegroups.com
בכיף.
יש לי דירת 3.5 חדרים ששופצה לאחרונה והיא פנויה לאיכלוס מיידי.
שמואל שעיה
050-5442667

[...]

Regards,
Shmuel Shaya
CEO
SOLVING THE UNSOLVABLE... www.ardix.co.il
Linkedin: http://bit.ly/Shaya
Atidim hi-tech park, POB 58066 Tel-Aviv 61580, Israel
התרומה שלי לקהילה: אני נותן הרצאות לקבוצות הורים, כיצד ניתן לטפל בילדים טוב יותר.
התחייבותי: "בסיום ההרצאה, כל אחד מההורים יאמר שהוא יודע לטפל בכל הבעיות שיש לו עם ילדיו".
ההרצאה ניתנה מעל חמש מאות פעם והינה ללא תשלום.
אתם מוזמנים.

דוד ש

to myneh...@googlegroups.com, אתר נחלים
בס"ד

אהלן,

אנחנו זוג צעיר שבשטו"מ עוברים לגור בנחלים,
ורציתי לשאול אם יש למישהו ספריה או ארון למסירה וכו'?

תודה רבה,
דוד
054-2398958

נורית ועמיר גוטמן

to myneh...@googlegroups.com

בס"ד

לווית יצחק מלצר ז"ל - בנה של הני מלצר אחיה של תלמה אדלר
תצא מחר יום שני בשעה 13:00 מבית הכנסת המרכזי בקדומים לבית העלמין בישוב

יושבים שבעה בקדומים

במוצאי שבת הני ותלמה יישבו בנחלים בבית משפחת תלמה וצלי

נורית גוטמן

to myneh...@googlegroups.com

מכירת בגדים יד שנייה תתקיים היום אחר הצהריים בין השעות 17:00 עד 22:00

בבית משפחת אבי ואגי וולמן

במכירה יימכרו בגדים במחירים סמליים בין 10 עד 30 ₪

כל ההכנסות יועברו לצדקה

נורית גוטמן

to myneh...@googlegroups.com, nech...@googlegroups.com
שלום

בימים האחרונים נשלחו מיילים שלא הגיעו לכולם
מסתבר כי המיילים נשלחו לקבוצת נחלים הישנה myneh...@googlegroups.com

כדי למנוע בלבול תיסגר קבוצה זו בימים הקרובים .

מעתה יש לשלוח מייל רק לקבוצת nech...@googlegroups.com

בברכה

נורית גוטמן

תושבי נחלים הרוצים להצטרף מוזמנים לשלוח בקשה למייל gutma...@gmail.com

כל אחד מוזמן להפיץ מייל זה בין חבריו תושבי נחלים וכך רשימת התפוצה תגדל ותגיע לכל בית.