בעיות עם הוט

Raifen Yochved

to myneh...@googlegroups.com
בשבועות האחרונים יש לי בעיות תקשורת חוזרות ונשנות, באינטרנט, הספק שלי זה הוט.
כשאני מצליחה לדבר איתם, הם אומרים לי כל הזמן שיש בעיה באזור וזה בטיפול.
האם יש עוד אנשים המחוברים להוט ויש להם בעיות של ניתוקים חוזרים ונשנים
מהאינטרנט בתקופה האחרונה?
בברכת חודש טוב, יוכי רייפן

Menachem Leib

to myneh...@googlegroups.com

כן, גם לנו, לא רק באינרטנט, גם בטלפון שלהם.

מנחם לייב

export

מנהל מרכז סיוע ליצואנים קטנים

phone

03-5142824

mobile

054-4578691

fax

03-5142852

mail

le...@export.gov.il

line

facebook twitter linkedin youtube

************************************************************************************
This footnote confirms that this email message has been scanned by
PineApp Mail-SeCure for the presence of malicious code, vandals & computer viruses.
************************************************************************************

כוכבא יעקב

to myneh...@googlegroups.com

גם לנו היו בעיות כאלה באינטרנט ובטלפון וכשאימנו לעזוב, אחר מספר רב של ביקורי טכנאי, הגיע טכנאי קו והחליף את צומת חיבור הקווים החיצונית והכול הסתיים

כוכבא יעקב

image011.jpg
image020.png
image021.png
image012.jpg
image013.jpg
image014.jpg
image015.jpg
image016.jpg
image017.jpg
image018.png
image019.png

ת. אדלר

to myneh...@googlegroups.com

זמן רב אנו חווים את אותה הבעיה.

גם אחרי ארבעה ביקורים של טכנאים,

החלפת מודם ועוד כל מיני שטויות,

עדיין בעיית ניתוקי האינטרנט  נמשכת.

תלמה אדלר

image001.jpg
image010.png
image011.png
image002.jpg
image003.jpg
image004.jpg
image005.jpg
image006.jpg
image007.jpg
image008.png
image009.png

אילנה אפרת

to myneh...@googlegroups.com

נמצא כאן טכנאי..מוזמנים

בתאריך 29 ביונ 2014 15:06, "Raifen Yochved" <ay1...@013.net> כתב:

Raifen Yochved

to myneh...@googlegroups.com
האם יש נכונות של אנשים להתאגד נגד הוט ולתבוע אותם על השירות הלקוי?
האם יש עוד אנשים מלבד אלו שענו שיש להם תקלות?
ככל שיהיו יותר אנשים, התביעה שלנו תהיה אפקטיבית יותר.
(יכול להיות שרק איומי עזיבה יעשו את העבודה. היום אני שוקלת לא רק לאיים אלא לעשות מעשה ולעבור לבזק)
יוכי
image001.jpg
image010.png
image011.png
image002.jpg
image003.jpg
image004.jpg
image005.jpg
image006.jpg
image007.jpg
image008.png
image009.png

אילן בנצקי

to myneh...@googlegroups.com
לכל אלו שעוד מקושרים להוט  לידיעה זו החברה עם מספר התלונות הגבוה ביותר בארץ שומר נפשו ירחק מהם מה רע בבזק שרות אמין ובטוח לאורך שנים

נשלח מה-iPhone שלי

‫ב-29 ביונ 2014, בשעה 15:06, ‏Raifen Yochved <ay1...@013.net> כתב/ה:‬

Raifen Yochved

to myneh...@googlegroups.com
לפני כשעה (בערך בארבע) קיבלתי הודעה מהוט, שיש תקלה ברחוב ירדן ושניר, ושהם איתרו את התקלה
ותיקנו אותה. בואו נשים לב אם אכן התקלה תוקנה, וסוף לניתוקים. או ש...............
אם למישהו יש שוב תקלות נא להודיע.
ערב נעים ומקושר לכולם