Nükleer Alaturka'ya Destek / Support Nucleer alla Turca

Hasan Metehan Özkan

to mychi...@googlegroups.com, listag-...@googlegroups.com
image1.JPG

'Benim Çocuğum’un galasından bu yana 3 yıl geçti ve gösterimlerimiz hala devam ediyor. 12 Nisan Salı gecesi de (BU GECE) Türkiye’de ilk televizyon yayınımız gerçekleşecek. Bu arada belgeselimizin yönetmeni Can Candan, Mersin Akkuyu’da ilk nükleer santrali inşa edilmekte olan Türkiye’nin nükleer hikayelerini anlattığı yeni bir belgesel için kolları sıvamış durumda. ‘Nükleer Alaturka’ adını verdiği (www.nukleeralaturka.com) bu trajikomik belgesel için aynı ‘Benim Çocuğum’da olduğu gibi internet üzerinden bir kitle fonlaması kampanyası başlatmış durumda. ‘Benim Çocuğum’da olduğu gibi bu yeni belgeselle de toplumun geniş kitlelerine ulaşmayı ve nükleer enerji konusunda farkındalık yaratmayı hedefliyor. Türkiye'de nükleer santral kurulması ve sonuçları beni, ailemi, sevdiklerimi, tüm yaşamı ilgilendiriyor diyenleri 'Nükleer Alaturka'yı sahiplenmeye ve bu filmin yapılmasına destek olmaya çağırıyor. Hadi gelin biz de büyük LİSTAG ailesi olarak bu çabaya el atalım ve ‘Nükleer Alaturka’yı Can ve ekibi ile hep birlikte yapalım! Kampanya burada: : http://igg.me/at/nuclearallaturca

Çok teşekkürler!

H. Metehan Ozkan

"H. Metehan Özkan"

to mychi...@googlegroups.com
It’s been 3 years since the first screening of ‘My Child’ and the screenings still continue... Tonight (April 12th), we have our very first television broadcast in Turkey! Meanwhile, our director Can Candan has embarked on a new documentary film project about the nuclear stories of Turkey, a country on the verge of building its very first nuclear power plant. To make this tragic and comical documentary, titled Nuclear alla Turca (www.nukleeralaturka.com), they have been using the same crowdfunding method as we have used for ‘My Child’. And, similar to ‘My Child’ they hope to reach a wide audience and raise awareness about nuclear energy.  If you say that nuclear energy affects you, your loved ones and the environment, you can support the making of this film. As the big LISTAG family, let’s give them a hand and make 'Nuclear alla Turca’ together with Can and his team! Here is the campaign:http://igg.me/at/nuclearallaturca

Thank u!

12 Nis 2016 tarihinde 17:19 saatinde, Hasan Metehan Özkan <hasanmet...@gmail.com> şunları yazdı:

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki ""Benim Çocuğum" Belgeseli / "My Child" Documentary" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için mychildinfo...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.