သုံးခြၿမိဳ႕႔တြင္ NLD မ်ားက ကၽြန္ေတာ္ငါးမင္းေဆြအား ရဲစခန္းသုိ႔ မတရားဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္ခဲ့ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပည္သူမ်ားသုိ႔ ရွင္းလင္းတင္ျပျခင္း

mg mg

[...]

ငါးမင္းေဆြ

ခ်စ္ခင္ရုိေသ ေလးစားအပ္ ပါေသာ မိဘ ျပည္သူမ်ားႏွင့္ ညီေနာင္သားမ်ား ခင္ဗ်ာ-

ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြသည္ (၂၈-၂-၂၀၁၂)ေန႔တြင္ သုံးခြၿမိဳ႕နယ္ ေက်းရြာအခ်ိဳ႕ႏွင့္ သုံးခြၿမိဳ႕ေပၚတြင္ “ႏုိင္ငံသားတုိ႔၏ တာ၀န္၊ ႏုိင္ငံသားတုိ႔၏ အခြင့္အေရး” ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ေရးသားထားေသာ ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္ကုိ အိမ္တုိင္ရာေရာက္ ျဖန္႔ေ၀ခဲ့ပါသည္။ သားငယ္ႏွင့္ တူမငယ္မ်ားက တစ္အိမ္တက္ဆင္း ရြာထဲ ျဖန္႔ေ၀ခဲ့သျဖင့္ တစ္ရြာလွ်င္ တစ္နာရီခန္႔ ၾကာျမင့္ခဲ့ ပါသည္။ သုံးခြၿမိဳ႕နယ္ရွိ ရြာမ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ္၏ အသိမိတ္ေဆြ တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် မရွိပါ။ တစ္ရြာတြင္ တစ္နာရီခန္႔ ၾကာေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္၏စာကုိ ျပည္သူလူထုက ဆန္႔က်င္ကန္႔ ကြက္သံမ်ားကုိ လုံး၀မၾကားခဲ့ရပါ။ ရြာထိပ္ လက္ဖက္ရည္ ဆုိင္တြင္ ထုိင္ေနစဥ္ ရြာသားတစ္ဦးက သူသည္မည္သည့္ ပါတီ၀င္မွ် မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ဆရာ့စာကုိ ဖတ္ၿပီး ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ သူမသိေသးတာ မ်ားကုိ သိခဲ့ရပါေၾကာင္း ေျပာပါသည္။ ရြာမ်ားမွ တက္လာၿပီး သုံးခြၿမိဳ႕ေပၚရွိ NLD ေအာင္ႏုိင္ေရးရုံး ေရွ႕တြင္ စာမ်ားျဖန္႔ေဝေပး ခဲ့ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ သုံးခြၿမိဳ႕တြင္ ထပ္မံေ၀ငွရာ ထိုေန႔က ပါလာေသာ ေစာင္ေရ ၁၅၀၀ ကုန္သြားပါသည္။

(၂၉-၂-၂၀၁၂) နံနက္ (၇း၀၀)နာရီတြင္ သုံးခြၿမိဳ႕သုိ႔ ေရာက္သြားၿပီး တစ္အိမ္တက္ဆင္း ထပ္မံေပးေဝ ခဲ့ပါသည္။ ယမန္ေန႔က သုံးခြၿမိဳ႕ေပၚတြင္ ေ၀ငွေပးခဲ့ၿပီးေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္၏ စာပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ သုံးခြၿမိဳ႕သားတုိ႔ သိရွိ ေနၾကပါၿပီ။ သုံးခြၿမိဳ႕သားတုိ႔သည္ ဒုတိယေန႔ ထပ္ေ၀စဥ္တြင္လည္း ၀မ္းသာအားရ လက္ခံခဲ့ ၾကပါသည္။ ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္ လူစည္ကားရာ ေနရာမ်ားတြင္ သူ႔ကုိေပးပါ၊ ငါ့ကုိေပးပါဟု အုံးအုံးၾကက္ၾကက္ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ အခ်ိဳ႕က ကားရွိရာသုိ႔ လာၿပီး ျပန္လည္ ျဖန္႔ေ၀ ေပးမည္ဟု ဆုိကာ ေလးငါးေစာင္ လာယူၾကပါသည္။ ဤသုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြ၏ လက္ကမ္းစာေစာင္ကုိ သုံးခြနယ္သား မ်ားက လုိလုိလားလား အားေပးေနခ်ိန္ နံနက္ ၁၀ နာရီခြဲေလာက္တြင္ ေဒါင္းတံဆိပ္ ကပ္ထားေသာ ဆလြန္းကား တစ္စီးသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ ကားေရွ႕တြင္ ပိတ္ရပ္ လုိက္ပါသည္။ ဆို္င္ကယ္ တစ္စီးက ကၽြန္ေတာ္၏ ကားေနာက္တြင္ ပိတ္ရပ္လုိက္ပါသည္။ ကားေပၚတြင္ ပါလာေသာ NLD မ်ားသည္ ကားေပၚမွဆင္းၿပီး ဒီစာေတြကုိ ဘယ္သူ ေ၀ခုိင္းတာလည္းဟု ေမးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ သေဘာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀တာျဖစ္ေၾကာင္း ေျဖၾကားခဲ့ပါသည္။ ထုိေနာက္ကားကို အဖက္ဖက္မွ ဓါတ္္ပုံ ႐ုိက္ၾကပါသည္။ ဓါတ္ပုံ ရုိက္စဥ္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္အား ၿပံဳးထားပါဟု ေျပာၾကပါသည္။ စာေ၀ေနေသာ ကေလးငယ္မ်ားကုိ ဓါတ္ပုံရုိက္ ၾကပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ရဲစခန္းကုိ လုိက္လာခဲ့ပါဟု ေျပာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကား၏ ဦးတည္ရာကုိ ရဲစခန္းရွိရာသုိ႔ ျပန္လည္ ေကြ႕လုိက္ရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ ကားေရွ႕မွ NLD လူငယ္တစ္ဦး၏ နံပါတ္ တပ္ဆင္ထားျခင္း မရွိေသာ ဆုိင္ကယ္တစ္စီးက ေမာင္းေနၿပီး ကားေနာက္တြင္ ေဒါင္းတံဆိပ္ ကပ္ထားေသာ ဆလြန္းကားတုိ႔ လုိက္ပါကာ ကၽြန္ေတာ့္ကားကုိ ေရွ႕ေနာက္ ညႇပ္၍ ရဲစခန္းသုိ႔ ေခၚေဆာင္ လာခဲ့ၾကပါသည္။

ရဲစခန္း မေရာက္မီ ရပ္ကြက္တစ္ခု၏ လၻက္ရည္ဆုိင္ ေရွ႕တြင္ သူတုိ႕၏ ဆုိင္ကယ္ႏွင့္ ကားတုိ႔ ရပ္လုိက္သျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ ကားကုိလည္း ရပ္လုိက္ရပါသည္။ NLD မ်ားသည္ ကားေပၚမွ ဆင္းလာခဲ့ၾကၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ျဖန္႔ေ၀ေသာစာသည္ သူတုိ႔ပါတီ ေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အား လူထုက အၾကည္အညိဳ ပ်က္ေစရန္ ေရးသားထားေသာ စာျဖစ္ေၾကာင္း ေအာ္ဟစ္ ေျပာဆုိပါသည္။ လၻက္ရည္ဆုိင္နဲ႔ အျပည့္ထုိင္ေနေသာ ျပည္သူလူထုႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြအား ရန္တုိက္ေပးလုိက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္စာထဲတြင္ စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာနထုတ္ ျမန္မာမီနီကားကုိ ၀ယ္ခြင့္ရသူတုိ႔သည္ အခြင့္ထူးခံ လူတန္းစားမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာမိီနီကားကုိ ၀ယ္ခြင့္ရၿပီး အျမတ္တင္ ျပန္လည္ ေရာင္းစားသူတုိ႔သည္ အခြင့္အေရးသမားမ်ား၊ အေခ်ာင္သမားမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စီပြားပိတ္ဆုိ႔ ဒဏ္ခတ္ျခင္းသည္ ျပည္သူလူထုကုိ နစ္နာေစေၾကာင္း၊ ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္သည္ စီးပြားပိတ္ဆုိ႔ ဒဏ္ခတ္မႈကုိ ေတာင္းဆုိခဲ့သူ ျဖစ္ေၾကာင္းတုိ႔ကုိ ရွင္းလင္းစြာ ေရးသားထားပါသည္။ လၻက္ရည္ဆုိင္ ထဲရွိ ျပည္သူတုိ႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ ေပးေ၀ေသာ စာရြက္မ်ားကုိ ကုိင္ထားၾကျပီး ထုိစာကုိ ဖတ္ရႈၿပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ NLD တုိ႔၏ ရန္တုိက္ေပးမႈကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖရွင္းရန္ မလုိေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ျပည္သူလူထုဘက္သုိ႔ ၿပံဳး၍ ၾကည့္လုိက္ပါသည္။ ျပည္သူလူထုကလည္း ၿပံဳးလွ်က္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၾကည့္ေနၾကပါသည္။ လၻက္ရည္ဆုိင္ထဲမွ ျပည္သူ တစ္ေယာက္မွ် လမ္းမေပၚ ထြက္မလာၾကပါ ကၽြန္ေတာ့္အား ေအာ္ဟစ္ ကန္႔ကြက္ျခင္းလည္း မရွိပါ ကၽြန္ေတာ္က ခင္ဗ်ားတုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ရဲစခန္းသုိ႔ ဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္ခြင့္ မရွိေၾကာင္း ေျပာလုိက္ပါသည္။ NLD အဖြဲ႔၀င္ တစ္ဦးက ခင္ဗ်ားကုိ ဖမ္းလာတာ မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ရဲစခန္းသုိ႔ ေခၚလာတာသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ရဲက လူတစ္ဦးကုိ ဖမ္းလွ်င္ ရဲစခန္းကုိ လုိက္ခဲ့ပါ ဟုသာ ေျပာေၾကာင္း၊ ဒါေၾကာင့္ ရဲစခန္းကုိ လုိက္ခဲ့ပါဟု ေျပာၿပီး ျပည္သူတစ္ဦးကုိ ညႇပ္ပူး ညႇပ္ပိတ္ ေခၚေဆာင္လာျခင္းသည္ ဖမ္းဆီးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာလုိက္ပါသည္။

ရဲစခန္း အနီးသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္၏ ကားေရွ႕မွ ေမာင္းလာေသာ NLDလူငယ္၏ ဆုိင္ကယ္သည္ ကားႏွင့္ ေျခာက္ေပခန္႔သာ ကြာေ၀းေသာ အေနအထားတြင္ ေမာင္းေနပါသည္။ NLD လူငယ္သည္ ရဲစခန္းေရွ႕တြင္ ဆုိင္ကယ္ကုိ ရပ္လုိက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္၏ ကားသည္ သူ၏နံပါတ္ တပ္ဆင္ထားျခင္း မရွိေသာ ဆုိင္ကယ္ကုိ တုိက္မိသြားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဘရိတ္ကုိ နင္းလုိက္ႏိုင္ ေသာေၾကာင့္သာ ကားနဲ႔ဆုိင္ကယ္ ထိမိရုံသာ ရွိပါသည္။ NLD လူငယ္သည္ ဆုိင္ကယ္ကုိ လွဲခ်လုိက္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ ဆုိင္ကယ္ကုိ ကားနဲ႔ ၀င္တုိက္တယ္၊ အမႈဖြင့္မည္ဟု ေဒါသတႀကီး ေအာ္ဟစ္ ေျပာဆုိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆင္းၾကည့္ရာ NLDလူငယ္၏ ဆုိင္ကယ္သည္ အပ်က္အစီး မရွိပါ။ ေဆးျခစ္သြားသည္ပင္ မရွိပါ။ ဆုိင္ကယ္ကုိ သူ႕ဟာသူ လွဲခ်လုိက္ျခင္း ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ သူ႔ခႏၶာကုိယ္ ေပၚတြင္လည္း မွဲ႕တစ္ေပါက္မွ် စြန္းသည္ကုိ မေတြ႔ရပါ။ ဤသုိ႕ေသာ အေျခအေနမ်ိဳးတြင္ ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္အား ယာဥ္တုိက္မႈျဖင့္ အမႈဖြင့္မည္ဟု ေဒါသတႀကီး ေအာ္ဟစ္ ေနရပါသနည္းဟု မစဥ္းစား တတ္ေအာင္ပင္ ျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က NLD လူငယ္အား ဒုိ႔ဗမာ လူမ်ိိဳးေတြဟာ ခြင့္လႊတ္ ႏုိင္စြမ္း အင္မတန္ နည္းၾကတယ္ ဆုိတာ မင္းနဲ႔ေတြမွပဲ ငါသိလုိက္ ရေတာ့တယ္ဟု စိတ္မေကာင္းစြာ ေျပာလုိက္ပါသည္။ ေဘးတြင္ ရပ္ၾကည့္ေနေသာ ျပည္သူလူထုက ဆုိင္ကယ္ေရာ၊ လူေရာ ဘာမွမျဖစ္ဘဲနဲ႔ ဘာျဖစ္လို႔ အမႈဖြင့္ရမွာလည္းဟု ေျပာဆုိၾကပါသည္။ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ဆုိင္ကယ္လဲ က်ၿပီး ကားနဲ႔ ထိေနသည့္ပုံကုိ ဓါတ္ပုံ ႐ုိက္လုိက္ပါသည္။ NLD လူငယ္က ကၽြန္ေတာ့္အား ယာဥ္တုိက္မႈျဖင့္ တရားစြဲမည္ ဆုိသျဖင့္ ရဲက ဆုိင္ကယ္ေရာ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကားပါ စခန္းတြင္းသုိ႔ ေမာင္းသြင္း ခုိင္းလုိက္ပါသည္။ ရဲက ကၽြန္ေတာ့္ ကားလုိင္စင္ ယာဥ္ေမာင္းလုိင္စင္ မွတ္ပုံတင္တုိ႔ကုိ ေတာင္းၿပီး အမႈဖြင့္ရန္ ျပင္ဆင္ပါသည္။ NLD လူငယ္ သည္ ရဲစခန္းမွ ထြက္သြားၿပီး ျပန္လာေသာအခါ အမႈမဖြင့္ လိုေတာ့ေၾကာင္း ေျပာပါသည္။ အကယ္၍သာ ဆုိင္ကယ္ ပ်က္စီး(သုိ႔မဟုတ္) လူဒဏ္ရာရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြ တရားခံ ျဖစ္မည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။

စခန္းမွဴးက ငါးမင္းေဆြကုိ ရဲစခန္းသုိ႔ ေခၚေဆာင္လာျခင္းသည္ မတရားဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္ရာ ေရာက္ေၾကာင္း၊ ပုဒ္မ (၃၄၁)ႏွင့္ ၿငိစြန္းေနေၾကာင္း၊ ငါးမင္းေဆြ၏ စာႏွင္႔ပတ္သက္ၿပီး တရားစြဲဆုိႏုိင္သည္မွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတုိ႔ေတြ ငါးမင္းေဆြ ေရးတဲ့စာကုိ ေဒၚေအာင္ဆန္္းစုၾကည္သုိ႔ ပုိ႔ေပးရန္သာ ရွိေၾကာင္း ရွင္းျပပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က “ကၽြန္ေတာ္ရဲ့ စာမွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ပတ္သက္တာ ေတြကုိ မဟုတ္မမွန္ ေရးထားလွ်င္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ တရားစြဲမွာပါ၊ ေမာ္နီတာ ဂ်ာနယ္တြင္ ပါရွိတဲ့ သတင္းတစ္ပုဒ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မမွန္မကန္ ေျပာဆုိေရးသား ေဖာ္ျပထားတယ္ ဆုိၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က အကုိျဖစ္သူ ဦးေအာင္ဆန္းဦးနဲ႔ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးျမတ္ခုိင္တုိ႔ကုိ တရားစြဲခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ျဖန္႔ေ၀တဲ့ စာမွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကုိ မမွန္မကန္ ေရးသားခဲ့တာ ပါရွိလွ်င္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ခြင့္လႊတ္ ခ်မ္းသာေပးမွာ မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အေၾကာင္းေတြကုိ ေရးတာ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ေရးတာေတြ မွန္ေနလုိ႔သာ ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ တရားမစြဲတာပါ”ဟု ေျပာဆုိခဲ့ပါသည္။ စခန္းမွဴးက ဦးမင္းေဆြကုိ ရဲစခန္းကုိ ဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္ လာတာကုိ ပုဒ္မ(၃၄၁)ႏွင့္ အမႈဖြင့္လုိ ပါသလားဟု ေမးပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အမႈမဖြင့္လုိပါေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္လာေသာ NLD မ်ားကုိ သူတုိ႔ မေတာင္းပန္ ပါဘဲလွ်က္ႏွင့္ပင္ ခြင့္လႊတ္ပါေၾကာင္း ေျပာခဲ့ပါသည္။

ရဲစခန္းမွ ထြက္လာၿပီးေနာက္ သုံးခြၿမိဳ႕ရွိ ရပ္ကြက္တစ္ခုတြင္ တစ္အိမ္တက္ဆင္း ကၽြန္ေတာ္၏ စာမ်ားကုိ ျဖန္႔ေ၀ပါသည္။ ထုိသုိ႔ျဖန္႔ေ၀ေနစဥ္ NLD လူငယ္တစ္ဦးႏွင့္ ရဲစခန္းတြင္ ေတြ႕ခဲ့ရေသာ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးတစ္ဦးတုိ႔ ဆုိင္ကယ္ျဖင့္ ေရာက္လာၾကပါတယ္။ NLD လူႀကီးက ရပ္ကြက္ေန ျပည္သူမ်ား ေရွ႕တြင္ ကၽြန္ေတာ့္အား “ကုိမင္းေဆြ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြပါ၊ ၈၈ အေရးအခင္း တုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ေထာင္ထဲ ေရာက္သြားလုိ႔ ကြဲသြားၾကတာ၊ ခင္ဗ်ားက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ မမွတ္မိေပမဲ့၊ ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကုိ မွတ္မိတယ္၊ ခင္ဗ်ားကုိ ေစတနာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာမယ္၊ ခင္ဗ်ား စာဆက္မေ၀ပါနဲ႔ေတာ့၊ သုံးခြၿမိဳ႕က လူငယ္ေတြ ခင္ဗ်ားကုိ ၀ုိင္း႐ိုက္ဖုိ႔ လုပ္ေနၾကတယ္၊ ခင္ဗ်ား သုံးခြၿမိဳ႕နယ္က ထြက္သြားပါေတာ့” ဟု ေျပာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏုိင္ငံေရးကုိ အဖြဲ႔အစည္းျဖင့္ ပါ၀င္လုပ္ေဆာင္ျခင္း လုံး၀ မရွိခဲ့ပါ။ ၈၈ အေရးအခင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ့္ အသိအကၽြမ္း တစ္ဦးမွ် ေထာင္က်ျခင္း မရွိခဲ့ပါ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြ ဆုိတာ ထုိ NLD လူႀကီးက ကၽြန္ေတာ့္အား လိမ္ညာ ေျပာဆုိေနေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္း သိေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က “သုံးခြၿမိဳ႕မွာ စာေ၀တာ ႏွစ္ရက္ရွိၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၀ုိင္းရုိက္ဖုိ႔ မေျပာနဲ႔ ကန္႔ကြက္ ေျပာဆုိတာေတာင္ မရွိၾကဘူး၊ ျပည္သူ လူထုမွာ ဒီလုိ ဥပေဒမဲ့ အၾကမ္းဖက္တဲ့ စိတ္ေတြ မရွိၾကပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အကုိႀကီးတုိ႔ NLD ေတြရဲ့ မဟုတ္မမွန္ ေသြးထုိး လႈံ႕ေဆာ္မႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ုိင္းရုိက္ၾကမယ္ ဆုိလည္း ဒီေနရာမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ အေသခံပါ့မယ္၊ ကၽြန္ေတာ္မွာ ဘာလက္နက္မွ မပါေၾကာင္း ေျပာလုိက္ပါသည္။ ထုိသုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္အား သုံးခြၿမိဳ႕မွ ျပန္သြားရန္ ေျပာမရ ဆုိမရ ျဖစ္ေနခ်ိန္တြင္ အသက္(၂၀)ခန္႔ လူငယ္ တစ္ဦး ေရာက္လာျပီး လူငယ္တစ္ဦးက ရုိင္းစုိင္းစြာ ဆဲဆုိႀကိမ္းေမာင္း ၿခိမ္းေျခာက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၿငိမ္သက္စြာ ရပ္ေနျပီး ထုိလူငယ္ကုိ ၿပံဳး၍ ၾကည့္ေနပါသည္။ အကယ္၍ ထုိလူငယ္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၀င္႐ုိက္ ၀င္သတ္မည္ ဆုိေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ မခုခံဘဲ ၿငိမ္ၿငိမ္သာ ေနသြားပါမည္။ သုိ႔ေသာ္ ၉ ႏွစ္အရြယ္ ကၽြန္ေတာ္၏ သားငယ္ ဇဟူးေအာင္ဆန္းႏွင့္ ၁၂ႏွစ္၊ ၁၆ ႏွစ္အရြယ္ တူမမ်ားကုိေတာ့ ခ်မ္းသာေပးပါရန္သာ ေမတၱာရပ္ခံ ေျပာဆုိပါမည္။ ရပ္ကြက္ေန ျပည္သူလူထုက သူတုိ႔ဘက္ ပါမလာေသာေၾကာင့္ ထုိလူငယ္အား အျခားလူငယ္ တစ္ဦးက ျပန္ဆြဲေခၚသြားပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ စာေ၀ရန္အတြက္ သုံးခြၿမိဳ႕ရွိ ရပ္ကြက္ တစ္ခုမွေန၍ လွမ္းျမင္ေနရေသာ ရြာတစ္ရြာ ဆီသုိ႔ ကားေမာင္း လာပါသည္။ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးသည္ NLD လူငယ္တစ္ဦးႏွင့္အတူ ဆုိင္ကယ္ျဖင့္ လုိက္လာ ျပန္သည္။ ရြာထိပ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ စာေ၀မည္ျပဳစဥ္ NLD လူႀကီးက ငါးမင္းေဆြဆုိတာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ သိကၡာ က်ဆင္းေအာင္ မဟုတ္မမွန္ လုပ္ႀကံ ေရးသားသူ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ငါးမင္းေဆြဟာ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္၀င္ တစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး အဖြဲ႕ခ်ဳပ္မွာ ေနရာမရလုိ႔ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္က ထြက္ကာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကုိ ဆန္႔က်င္ေနတဲ့ ေဖာက္ျပန္ေရးသမား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ငါးမင္းေဆြ ေပးတဲ့ စာေတြကုိ မယူၾကပါနဲ႔ဟု ေဒါသတႀကီး ေအာ္ဟစ္လုိက္ပါသည္။ ျပည္သူလူထုကုိ လိမ္ညာခ်က္ကေတာ့ ကမး္ကုန္ခဲ့ပါျပီ။ ရုိးသားေသာ ေက်းလက္ ျပည္သူေတြကုိ ေကာက္က်စ္ စဥ္းလဲစြာ လိမ္ညာ ေျပာဆုိျပီး ရုိးသားေသာ ေက်းလက္ ျပည္သူမ်ားထံ ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြ၏ မွန္ကန္စြာ ေရးထားေသာစာမ်ား မေရာက္ရွိေအာင္ ေႏွာက္ယွက္ဟန္႔တား ခံလုိက္ရသည့္ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ ဝမ္းနည္း စိတ္ထိခုိက္သြား ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္၀င္ တစ္ဦး မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ဘယ္ပါတီကုိမွ် မ၀င္ဖူး ခဲ့ေၾကာင္းကုိ ကၽြန္ေတာ့္ စာထဲတြင္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေရးထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ အကယ္၍ ကၽြန္ေတာ္သည္ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္၀င္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ တည္ေထာင္ကာစ ကတည္းက စာရင္းအင္း မ်ားတြင္ ကၽြန္ေတာ့္အမည္ႏွင့္ မွတ္ပုံတင္အမွတ္ ပါခဲ့ေၾကာင္းကုိ ထုိမဟုတ္မမွန္ လုပ္ႀကံ ေျပာဆုိေသာ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးက ျဖစ္ေစ၊ အမ်ိဳးသား ဒီမုိကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ဗဟုိေကာ္မတီမွ ျဖစ္ေစ သက္ေသ အေထာက္အထား ထုတ္ျပ ေစလုိပါသည္။ ထုိ႔သုိ႔မွ သက္ေသ မထုတ္ျပႏုိင္လွ်င္ ထုိေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးသည္ NLD တြင္ မည္သည့္အဆင့္၊ မည္သည့္တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ ေနသည္ကုိ NLD ပါတီ ဌာနခ်ဳပ္က လူသိရွင္ၾကား ထုတ္ျပန္ေပးေစ လုိပါသည္။ ရုိးသားေသာ ေက်းလက္ ျပည္သူမ်ားကုိ ေကာက္က်စ္ စဥ္းလဲစြာ လိမ္ညာ လွည့္ဖ်ားခဲ့ေသာ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးသည္ ျပည္သူလူထုကုိ ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့မွ မလိမ္ညာ ေတာ့ပါဟု ျပည္သူလူထု ေရွ႕ေမွာက္တြင္ ၀န္ခံကတိ လက္မွတ္ ေရးထုိးရန္ NLD ပါတီဌာနခ်ဳပ္မွ စီစဥ္ေပးေစလုိပါသည္။

ေက်းလက္ျပည္သူမ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ငါးမင္းေဆြကုိ မဟုတ္မမွန္ လုပ္ႀကံေျပာဆုိ ရန္တုိက္ေပးခဲ့ေသာ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးအား ကၽြန္ေတာ္၏ ကားေပၚမွေန၍ “အကုိႀကီးရာ ဒီလုိ မဟုတ္ မမွန္တာေတြ ျပည္သူလူထုကုိ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာပါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ အကုိႀကီးရာ” ဟု ေၾကကြဲဆုိ႔နင့္စြာ ေျပာျပီး သုံးခြၿမိဳ႕နယ္မွ ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ခြာခဲ့ပါသည္။ ေခါင္းျဖဴျဖဴ NLD လူႀကီးသည္ သူအႏုိင္ရသြားၿပီဟု ထင္မွတ္ၿပီး ရယ္က်ဲက်ဲ မ်က္ႏွာ ျဖစ္ေနပါသည္။ ဆုိင္ကယ္ ေမာင္းေနေသာ NLD လူငယ္ကေတာ့ စိတ္မေကာင္းေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ က်န္ရစ္ခဲ့ပါေတာ့သည္။

ငါးမင္းေဆြ