Re: [aurorageneration] ဦးဦးေမွာ္စရာဂရုမွာ ဒီလိုရွိတယ္ အစ္ကို

mg mg

to Group Newgeneration
ခုမွ ဘာအရူးထတာပါလိမ့္
ကၽြန္ေတာ္ကျဖင့္ ဦးဦး ေမွာ္ဆရာအဖြဲ႔က ထြက္ထားတာ ၾကာလွၿပီ
သူက ခုမွ  ထုတ္တယ္ေအာ္ေနေသးတယ္
ဟာသပဲ

ကၽြန္ေတာ့္ကို အဲ့ေလာက္မေၾကာက္ပါနဲ႔ ဦးဦးေမွာ္ဆရာရယ္ ကိုေမာင္ေမာင္ ေဘာင္းဘီခၽြတ္တာ ရွူးရွူးေပါက္မလို႔ပါ

ေၾကာက္ရံြ႕ျခင္းမွ ကင္းေဝးၾကပါေစ...

2012/3/24 BHG Hackers <blinkhac...@gmail.com>
ဟားဟား
စြပ္စြပ္စြဲစြဲပါလား ေမွာ္ဆရာ <mrsorc...@gmail.com>
ဘာသက္ေသ ဘာအေထာက္အထားေတြနဲ႔ ေျပာရတာလဲ
ေၾကာက္ၿပီးထုတ္ရင္ ထုတ္တယ္ေပါ့
ဘာေၾကာင့္ ထုတ္လဲဆိုတာ ငါ သိပါတယ္
ေသသြားတဲ့ ေမွာ္ဆရာ က ခိုင္းသြားတဲ့
မင္း နဲ႔  FRANKENSTEIN  တို႔ရဲ႕
 ေမာ္ဒရစ္တာ အခ်င္းခ်င္း ျပႆနာျဖစ္တာကို တျခားလူသိေအာင္ လုပ္လိုက္လို႔မလား
ငါ သာ မင္းေနရာမွာဆိုလည္း ရွက္မိမွာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ ရွက္ရမ္းရမ္းၿပီး ေတာ့ ခုလိုေလွ်ာက္လုပ္မွာမဟုတ္ဘူး
မီးျပတိုက္ မင္းတို႔ကို ေျပာသလိုပဲ ငါလည္း ျပန္ေျပာလိုက္မယ္
FRANKENSTEIN  ကို အရင္ကတည္းက အထင္လံုးဝ မႀကီးခဲ့ဘူး၊ မင္းကိုလည္း အထင္မႀကီးဘူး
ရွက္တတ္ရင္ေတာ့ လဲေသဖို႔ေကာင္းတယ္
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သတိေတာ့ထားေပါ့

from: ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ <mrsor...@gmail.com>

*** ဒီစာကိုဖတ္ျပီး ေတာ္ေတာ္လဲစိတ္ပ်က္မိပါတယ္ ။ အရင္ဆံုးေျပာရရင္ ဖရန္ကင္စတိန္းက က်ေနာ့္နာမည္သံုးျပီး
      ဘာေၾကာင့္ေျပာရတာလဲ က်ေနာ္နားမလည္ေတာ့ဘူး ။ က်ေနာ္ဒီလို ဂရုကမန္ဘာေတြနဲ႔ပက္သက္ျပီး
      ခုလို prediction လုပ္ေလ့ရွိသလား ၊ ဒီလိုစကားမ်ိဳး က်ေနာ္တကယ္ပဲ ေျပာခဲ့သလားဆိုတာ ဖရန္တင္စတိန္းကို
      ေမးခ်င္ပါတယ္ ။ဒီလုပ္ရပ္အတြက္ ဖရန္ကင္စတိန္းနဲ႔ က်ေနာ္ဆက္ေျပာရပါလိမ့္မယ္ ။

     BHG Hacker ကိုေတာ့ ဒီစကားဟာ က်ေနာ္နဲ႔မပက္သက္ဘူးဆိုတာတစ္ခု
ပဲ ေျပာခ်င္တယ္ ။ မိတ္ေဆြေပၚမွာလဲ
     တျခားသူမ်ားလိုပဲ က်ေနာ္ တေလးတစားဆက္ဆံခဲ့ပါတယ္ ။မိတ္ေဆြအေနနဲ႔ ဂရုနဲ႔ပက္သက္ျပီး
     ေထာက္ျပေ၀ဖန္ခ်င္ရင္ က်ေနာ့္ဆီတိုက္ရိုက္ေျပာလို႔ရပါတယ္ ။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လဲ မိတ္ေဆြဆီကေန
     ထင္ျမင္ခ်က္ေတာင္းခံခဲ့ပါတယ္ ။ဒါေၾကာင့္ ခုလိုဂရုထဲကို ဖြတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ စာေတြမပို႔သင့္ပါဘူး ။
     က်ေနာ္ဒီဂရုကို ကိုင္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကစျပီး မီးျပတိုက္ ဒီလို္္ခပ္ညံ့ညံ့လုပ္ရပ္ေတြ တစ္ခါမွ လုပ္တာမေတြ႔ဖူးဘူး ။
         မီးျပတိုက္ကေတာ့ ဒီစာေၾကာင့္ ေနရင္းထိုင္ရင္း စိတ္အေႏွာက္ယွက္ျဖစ္သြားတာကို တကယ္ပဲအားနာပါတယ္။
    က်ေနာ္တခုေလာက္ရွင္းျပခ်င္ပါတယ္ ။ မီးျပတိုက္ ေလးစားသမႈရွိခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ ယခင္ဂရုအံုနာ ေဒါက္တာက
    က်ေနာ္မဟုတ္ပါဘူး ။ ေဒါက္တာ ကြယ္လြန္သြားတာ ေလးလေက်ာ္ပါျပီ ။ သူေရာဂါစျဖစ္ထဲက က်ေနာ္
    ဒီဂရုကို သူနဲ႔အတူကိုင္တြယ္ခဲ့ပါတယ္ ။ က်ေနာ္ဒီဂရုကို ကိုင္တြယ္ခဲ့တာ ဆယ္လပဲ ရွိပါေသးတယ္ ။

2012/3/23 *မိုးစက္ပြင္႔ * <moesatp...@gmail.com>
အဟက္အဟက္
ဒို႔နုိင္ငံႀကီး ဒီမိုကေရစီ ရၿပီ
လြတ္လပ္စြာေျပာဆိုခြင့္ရၿပီ
ေနရာအကုန္းလံုးလို႔ေတာ့ မထင္နဲ႔အံုးေနာ္
ေမွာ္စရာဂရုမွာေတာ့ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေျပာဆိုေဝဖန္သူေတြကို ေၾကာက္ ၿပီး အကုန္ထုတ္ေနတယ္ကြဲ႔
သမၼတကိုေျပာခ်င္ရာေျပာၿပီး ပို႔ရင္ေတာင္ သတင္းလုပ္တင္ေပးတယ္

ေမွာ္စရာ အဖြဲ႔က ခုိင္းထားတဲ့

JACK <jackn...@gmail.com>,
 demon prince13 <demonp...@gmail.com>,
 FRANKENSTEIN <mr.frank...@gmail.com>,
 ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ <mrsorc...@gmail.com>

တို႔ ကို သြားေဝဖန္ရန္ေတာ့ ပစ္စာတဲ့
အဟက္

လြတ္လပ္စြာ ေျပာဆိုခြင့္၊ ေရးသားခြင့္ အေၾကာင္းေျပာတာလည္း သူတို႔ပဲ၊ စာေပစိစစ္ေရးကို မေကာင္းေျပာတာလည္း သူတို႔ပဲေနာ္

သိကၡာက်ေစရန္ ရည္ရြက္ခ်က္ရွိရွိ လုပ္တယ္တဲ့
အဟက္
မွန္ေနရင္ ေၾကာက္ဖို႔ မလိုပါဘူးေနာ္
အီးေမးေလးပို႔ၿပီး ေဝဖန္မိတာ အဲေလာက္ ထိထိမိမိျဖစ္သြားမွန္း သိလိုက္ဝူး
ေခ်ာတီးေနာ္
ဟိဟိ

               ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုအား သိကၡာက်ေစရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ ပစ္စာပို႔ခဲ့ေသာ
mg mg ( fe******3...@gmail.com ) ႏွင့္ မိုးစက္ပြင့္ (m*******s...@gmail.com) ဆိုသူတို႔အား
ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုမွ ထုတ္ပယ္လိုက္သည္။

                ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုမွ မန္ဘာတစ္ခ်ိဳ႕ အီးေမးလ္လိပ္စာမ်ားႏွင့္တကြ ဂရုထဲတြင္ပို႔ေသာ
reply မ်ားကို myanmar express ဆိုက္တြင္ေဖၚျပျပီး Abuse လုပ္ခဲ့ေသာကိစၥႏွင့္ပက္သက္ျပီး

BHG ( blinkhac...@gmail.com)  ႏွင့္ BHG Hacker (blinkhac...@gmail.com) တို႔အား ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုမွ ထုတ္ပယ္ လိုက္သည္ ။

               ေမွာ္ဆရာဂရုထဲမွ မန္ဘာမ်ား စိတ္အေႏွာင့္ယွက္ျဖစ္ေစရန္ ႏွင့္ ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုအား
သိကၡာက်ေစရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ တိုက္ခိုက္ေနေသာ ရုရွားေရာက္ျမန္မာစစ္သားမ်ား၏
အေႏွာင့္ယွက္မႈမ်ားကို ဆက္လက္ခြင့္မျပဳႏိုင္ေတာ့ပါ ။ ထို႔ေၾကာင့္ အထက္ပါပုဂၢိဳလ္မ်ား၏
ေအာက္တန္းက်လွေသာ လုပ္ရပ္မ်ားကိုအေၾကာင္းျပဳ ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုတြင္က်န္ရွိေနသည့္

(၁) Royal Land  ( ac*********6...@gmail.com )
(၂) akithan  (a*******n...@gmail.com )
(၃) သားငယ္ (su**********9...@gmail.com
) တို႔အား ေမွာ္ဆရာေမးလ္ဂရုမွ တဆက္တည္းထုတ္ပယ္လိုက္သည္ ။

               (   )        0ooo
                             (_/

◄██▓░  Ѧя Ƨσяcɛяɛя  ░▓██►