Besøg denne side "Medlemsliste"

Michael Marten Frederiksen

to MVJLUG
Hej

Jeg har oprettet en side til medlems liste, denne kan der tilføjes I
som folk kommer på gruppen...

Klik på http://groups.google.dk/group/mvjlug/web/medlemsliste. Hvis
det ikke fungerer, kan du kopiere linket og sætte det ind i browserens
adressefelt.

/Michael Frederiksen

Thomas Hansen

to mvj...@googlegroups.com
Hej Michael
Tak for din mail. Jeg har meldt mig ind så nu håber jeg bare at vi kan få gang i noget. Er der planer om en generalforsamling der D. 11/4-09 ? jeg vil gerne yde en indsats og tage noget ansvar så lige så snart i har noget konkret må i meget gerne give besked. Kan jeg være behjælpelig med noget op til eller ligge hus til eller hvad vi nu kan finde på står jeg gerne til rådighed.
Mvh Thomas Hansen

Lasse Skov

to mvj...@googlegroups.com
Ja efter planen så afholdes der generalforsamling d. 11/4 jeg arbejder lige på at finde et lokale på HIH det plejer ikke at være noget problem.
Men det lyder godt med nogle der aktivt vil være behjælpelige. :)

/Lasse

2009/3/24 Thomas Hansen <tvhan...@gmail.com>

--
Best Regards
Lasse Skov

Maxt3r

to MVJLUG

Maxt3r

to MVJLUG
HIH, hvad er det for lokaler ?

Maxt3r

to MVJLUG
hvad er HIH for lokaler ?

On 24 Mar., 08:33, Lasse Skov <lasse.s...@gmail.com> wrote:
> [...]
> på at finde et lokale på HIH det plejer ikke at være noget problem.
> Men det lyder godt med nogle der aktivt vil være behjælpelige. :)

Michael Frederiksen

to mvj...@googlegroups.com
 .... Hej

 AU-HIH er ingeniør højskolen i herning, der har vi tidligere lånt lokaler til div. arrangementer.

 \Michael

2009/3/25 Maxt3r <mar...@majoe.dk>

--
Hilsen Michael M. Frederiksen