Debug PHP websider

Bjerge

to MVJLUG
Hej Gruppe.

Jeg ville meget gerne have mulighed for at debugge (sigle steppe osv.)
i min PHP web kode.
Har prøvet lidt af hvert, men nu har jeg Eclipse og Xdebug instaleret
(http://wiki.bjerge.com/doku.php?id=install_eclipse)

Jeg får dog en fejl når jeg til debugge. " /simpleDebugExample/
helloworld.php is not a PHP file" er den besked jeg får jeg prøver at
få den til at debugge følgende kode:

webDebugExamplewebDebugExample
<?php
$name = "world";
for ($i = 0; $i < 100; $i++) {
print("Hello, $name ($i)!\n");
}
?>

Er det nogen der ude der har prøvet noget ligende, og kender en god
måde at opnå det jeg ønsker?

Lars Arnbak

to MVJLUG
Hey Bjerge,
Det lyder som om, at den php fil du prøver at debugge ikke kan
fortolkes af serveren eller sådan noget.

Har du prøvet denne guide http://ncane.com/yz2 i forbindelse med
opsætningen ? (ser sådan ud, udfra navnet :) )

Alternativt, så prøv med Zend's community php debugger:
http://www.zend.com/en/community/pdt

/Lars