Gruppe

lasse...@gmail.com

to MVJLUG
Som mange ved har vi i MVJLUG længe forsøgt at få en maillist op at
stå.
Og jeg kom i tanke om at det kunne være vi kunne bruge google groups.
Så nu får vi se alle i der har lust kan tilmelde sig.

Lasse Skov

to MVJLUG
Bare lige en lille test ;)
--
Best Regards
Lasse Skov

Maxt3r

to MVJLUG
lækkert så skal vi bare igang med noget meet :D

Lasse Skov

to mvj...@googlegroups.com
Jeps og det bliver der noget af inden længe.
Datoen for generalforsamling er ikke helt på plads.
Men jeg tror nok at det bliver d. 11/4, men det kommer der mere info om her.
Og ligeledes på mvj-lug.dk. Selvom siden er død til tider.
Vi mangler sq bare nogle aktive medlemmer så er vi inden længe en af de mest aktive lugger i jylland ;)