Mustafa ARMAĞAN Haber Postası

Mustafa ARMAĞAN

to mustaf...@googlegroups.com

Meğer asıl “Camiler kışlamız” diyen İnönü’ymüş! (Pazar Zaman)

Başbakan Erdoğan, 14 yıl önce kendisinin siyaseten yasaklı olmasına ve belediye başkanlığından düşmesine sebep olan şiiri TBMM kürsüsünden yeniden okuyunca CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sert bir tepki vermiş ve şunları söylemiş: Devamını Oku...

Tarihimizin kronolojisi yeniden yazılmalı (Söyleşi)

Tarihimizin hep devlet merkezli ele alındığını ve halkın tarihinin yazılmamış olduğunu söyleyen araştırmacı yazar Mustafa Armağan, “Tarihimizin kronolojisinin tamamen değişmesi lazım” diyor.

EMETİ SARUHAN

Tarih üzerine yaptığı araştırmaları ve yazdığı kitapları ile tanıdığımız Mustafa Armağan kendisinin tarihçi olmadığının altını çiziyor ve “Ben tarihle birlikte düşünmeye çalışıyorum” diyor. Devamını Oku...

--
Mustafa ARMAĞAN

Kişisel Sitesi: www.mustafaarmagan.com.tr
Facebook: www.facebook.com/korku.duvarini.yikmak