Rullningslist

Katarina

to multimedia.lab
Hej

Hur gör jag för att få både text och bilder i en lång löpande lista
med rullningslist och som man fortlöpande kan fylla på uppifrån.
Ungefär som på denna sida:

http://www.proffsdesign.com/havanettes/nytt.html

Det borde vara lätt, men jag kommer helt enkelt inte på det.

/K

Stefan Cedervall [MultiMedia Lab AB]

to multimedia.lab
Hej!
Sidan du länkar till nedan har länkat in en extern sida via sk iframe,
dvs en sida i sidan. I MMLab skapar du en en iframe genom att ange en
webbadress i html-objektet. Du kan också länka till interna lab-sidor
på detta sätt.

Annars kan du få rullningslist på hela sidan genom att sätta
egenskapen Rullningslist som finns under Tillämpning till Ja.

//stefan

Stefan Cedervall [MultiMedia Lab AB]

to multimedia.lab
Hej igen,
jag har lagt upp ett exempel (iframe.mlz) på hur iframe kan användas.
Se under filer i denna grupp.

//stefan