SAYIN.SUREYYA CILIV,SAYIN.KORAY OZTURKLER PES DOGRUSU HANGI LISANI KULLANALIM?.(POLISIMIZE SUNUM).SAYIN.CUMHURBASKANIM,SAYIN.BASBAKANIM,SAYIN.TOBB BASKANIM IMDAT EFENDIM.BUKET TURKAY

MUAMMER SEZER GRUPLARI YONETIMI

to wowt...@googlegroups.com, wowt...@googlegroups.com, wowt...@googlegroups.com, tanrida...@googlegroups.com, muammer-sezer-...@yahoogroups.com, muammer-sez...@googlegroups.com, muammer-se...@googlegroups.com, muammer-se...@googlegroups.com, muammer-se...@googlegroups.com, duyuru-mua...@googlegroups.com, cihan-turk-olsun2, cihan-tu...@googlegroups.com, bagcil...@googlegroups.com, asr_is...@googlegroups.com, adi-asalak-ozkan...@googlegroups.com, muammer-se...@googlegroups.com

       Turkcell Genel Muduru Sayin.Sureyya Cılıv..
       Turkcell Genel Mudur yardimcisi Sayin.Koray OZTURKLER beyefendilerin dikkatine..
       Sayin.Cumhurbaskanim,Sayin.Basbakanim.icisleri bakanim,Emniyet Genel Mudurum,il Emniyet Mudurum,Sayin.TOBB baskanim.Uslubumuzu bagislayarak Emir ve musadelerinizi diliyor,yakariyoruz.Bizde ne sinir,nede uslup kaldi.Arz eder,saygilar sunariz.

       Bizi 8 yili askin suredir az asagida kismi ozetlerde gorulecegi gibi bizi taciz edip,ettiren basimiza getirtmedik kalmayan Turkcell izmir teknik servis calisaniniz Belgin isimli bizi bagislayiniz fahisenin bugunku tarihle Saat 9H05 cikisli 48kb buyuklugunde bir GONDERENI SIZE AIT turkcellkuru...@haberdaret.turkcell.com.tr adresinden Muammer SEZER'e ait hic kullanmadigimiz sizce hickimsecede bilinmeyen  ..................@yahoo.com.tr eposta adresimize bir fatura bildirimi gondererek dur,durak bilmeyen fahiseligini birbaska sekilde gostermistir..
Bu posta acilmamistir.Posta icerigi..Sozde "Yalcin kardesler Hali Tekstil Sanayi ve Tic.Lim.Sirketi fatura kesim tarihi 25-11-2012 fatura bildirimi:832562 fatura tutari:1.306.44 son odeme tarihi 6-12-2012..
Lutfen hangi uslubu kullanalim.Pes dogrusu..Bu namussuz alcak bunlari nasil yapar,yaptirir?.
En genis manada bu postayi boydan,boya ozen ve dikkatle okuyarak kurumunuz ici gereklerini yapiniz.
Bazi yerlere tanimli oldugu icin simdilik kaydi ile tuttugumuz bu fahise calisaninizin tacizleri nedeni ile biri hic kullanilmayan faturasi 2 ayda bir gelen sizde 8 yildir bu numaralar uzerinden sikayet formlari olusturuldugu icin veriyorum.Biz bu namussuz pkk durtmesinin ve kurum ici disi,yurt disi cetesinin oyun alanimiyiz?.
Bu telefonlar bende lutfen geri donus yapmayiniz acmiyoruz.

Buket Turkay
Secretaryship,from istanbul
24-Aralik-2012

            LUTFEN http://muammersezeriletisim.blogspot.com/ adresine giderek arzu edilmiyerek sunulan karsilama mesajini boydan,boya sag dikey cubugu bu bloggerin en altina yuklenmis buyuk boyutlu gorseller altina arzu edilmiyerek dusulen bilgi notlarini sag dikey cubukta arzu edilmiyerek sunulan linklerimizi bu linklerde "POLISIMIZE SUNUM" baslikli iletileri boydan,boya okuyup okutunuz     Wordpress alanimiza gonderilen onceki iki epostanin okunmamasi icin,hemde asagida goreceginiz gibi bizi taciz ettigi telefon numaralari cikmasin diye bu numaralar gorunmeyecek sekilde biraz uzerinden hernasil yapiyor,yaptiriyorsa kestirip nasil engellenerek postanin dikkat ediniz dortte ucunun yukletilmedigini (epostanin tumu yukaridaki blogerde) gorerek,basimiza 8 yili askin neler gelmis hala suruyor bakiniz ozen ve dikkatli olunuz..Bu ileti bu nedenle guncellenmis,Facebook notlar menusune alinmistir..Lutfen uye dogrulama merkezi Aydogan Aydin ismi ile sizi,bizi hirsizlik,profilleri ele gecirme,kapattirma amacli bir onceki notta bizim yukledigimiz gorselleri kaldirip siz kullanicilarada bu serefsiz ve cetesince gonderilen mesaja bir bakarmisiniz?.
Bizde ne sinir kaldi nede uslup,lutfen bizi bagislayiniz..
Wordpress..

Sayin.Sureyya Ciliv beyefendi sizde efendim bir buyuk operatore yakisir bir bicimde bizi taciz edip,ettiren izmir teknik servis calisaninizin asagidaki bizi taciz ettigi telefon numaralarini kotu amacli kullanimlari nedeni ile lutfen sisteminizden iptal ediniz.Bu posta bu calisaninizca engellenebilecegi dusuncemizle size ayrica faks edilecektir.
Arz eder,saygilar sunarim.
Buket Turkay
Secretaryship,from istanbul
SAYIN.ISTANBUL IL EMNIYET MUDURUM HUSEYIN CAPKIN BEYEFENDI.
YENI YILINIZI KUTLARIZ.
YENI YILINIZI KUTLARIZ.

        BU GONDERI E-POSTA OLARAK DAGITILMIS ARZ EDILMISTIR.

        EFENDIM ONCE BUYUK HARFLE YAZDIGIM ICIN OZUR DILERIM.

        BIZI 8 YILI ASKIN TACIZ VE TEHDIT ETTIREN,BASIMIZA GETIRTMEDIK KALMAYAN TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI OZUR DILERIM BELGIN ISIMLI IFFETSIZ BIRI SAGLAM HICBIR PROFIL,ALAN E-POSTA HESABI BIRAKMADI CETE KURMUS TACIZ EDIP,ETTIRIYOR..
         BIZDE NE SINIR KALDI NEDE USLUP EFENDIM.DUVARLARIMIZDA VATANDASLARIMIZIN OZEN VE DIKKATLI OLMASI ICIN BUNLARI YAZMAKTAN ARTIK BASKA BIRSEY YAZAMAZ OLDUK.
EN SON.FACEBOOK YORUMLARA ICINDE SON BIRKAC GUNDE TACIZ AMACLI GELEN CEP TELEFON NUMARALARINI YAZDIKTAN SONRA HEMEN FACEBOOK PROFILIMIZ 2 DEFA TACIZLERE MARUZ KALIP KITLENDI.BENIM DISIMDA KIMSENIN HATTA MUAMMER SEZER'IN BILMEDIGI EPOSTA ADRESLERIMIZ DAHIL DUN AKSAM TACIZ EDILIP GMAIL'DE KAPATTIRILDI BUTUN GECE ONLARI ACTIRMAK ICIN UGRASTIM.SABAH BIR BAKTIM GOOGLE + PROFILLERIMIZ BU KADIN VE CETESINCE ASKIYA ALDIRILMIS..
IMKANI OLAN BUYUKLERIMIN ELLERINDEN OPER,EMIR VE MUSADELERINI DILERIM.
LUTFEN EFENDIM SIZE YAKARIYORUM..
         INTERNET ALANLARINA GOREVLE BEN BAKIYORUM BEN DAHIL LUTFEN TEKNIK YAKIN TAKIBE ALIN.
         ARTIK INTERNETE CIKAMAZ OLDUK,BU POSTAYI GONDERIRKEN BILE OKUDUGUNU BILIYORUM..
         ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.
          TURKCELL GENEL MUDURU SAYIN.SUREYYA CILIV'E GONDERDIGIM POSTA VE YAYINLADIKTAN SONRA DUN,BUGUN HALA SURUYOR BASIMIZA GETIRTMEDIGI KALMAYAN TELEFON NUMARALARIDA ICINDE.BIZ ARTIK TURKCELL TELEFONLARINI KULLANMIYORUZ.

          BUKET TURKAY MUAMMER SEZER BEYIN PROFIL GOREVLISI
          HASTASI VAR EFENDIM ZATEN UZGUN,YAKINDA ANNESINDEN SONRA KARDESINIDE KAYBETTI.

SAYIN.SUREYYA CILIV
AZ ASAGIDA MUAMMER SEZER BEYEFENDININ FACEBOOK ISTASYONUNA MECBUR KALIP DUSTUGUM BILGI NOTUNU UTANA,SIKILA GONDERIYORUM.
ICINDE BIZI TACIZ EDEN TELEFON NUMARALARIDA VAR..
BUNLARDAN VE DAHA BIRSURU TELEFON NUMARASINDAN BELGIN ISIMLI IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANINIZ BEYEFENDININ KULLANIMINDAKI TELEFONLARI TACIZ EDIYOR.
ILGI TELEFONLARI BU NEDENLE ZATEN KULLANAMIYOR.
TACIZ MESAJLARI GELDIKTEN SANIYELER SONRA SIZDEN BU MESAJLARA ITIBAR ETMEYIN ANLAMINDA MESAJLARDA GONDERIYOR.
MADEM BU TELEFONLAR BILINIYOR NEDEN SISTEMINIZCE ENGELLENMIYOR.
KURUMUNUZ BU IFFETSIZIN OYUN ALANIMI?.
8 YILDIR YAKARISLARIMIZA SESSIZ KALDINIZ.
BEN BUYUK OPERATORUM BEN BENIM CALISANLARIMIN HEM IS,HEM EV BILGISAYARLARI ILE
CEP TELEFONLARI ILE NE IS YAPAR SORUMLUYUM DEMEDINIZ.
BIZ MUBAREK GUNDE SOZUN BITTIGI SINIRLERIN,USLUPLARIN TUKENDIGI YERDEYIZ.
FACEBOOK SAYFANIZADA ILGI NOTU YAPISTIRDIM.ILGILENIYORLARMI BILMIYORUM..
BUTUN GECE OTURUP AGLADIM.ALLAH BELASINI VERSIN.
ARZ EDER,SAYGILAR SUNARIM.

BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL
TELEFONLARI 8 YIL ONCESINDEN SIZDE OLUSTURULAN FORMLAR ICIN VERIYORUM.
BU NUMARALARI KULLANMIYORUZ..SANIYORUM CIKACAGIZ..
LUTFEN BU NUMARALARDAN BIZE DONUS YAPMAYINIZ CUNKU ACMIYORUZ..
BASIMIZA NELER GELMISLERI OGRENMEK ICIN LUTFE ASAGIDAKI LINKLERI 2 KERE TACIZ EDIP KITLENMESINE NEDEN OLDUGU FACEBOOL DAHIL INCELETINIZ..
BU NAMUSSUZ BILGISAYARIMIN ICINE KADAR GIRDI TUM EPOSTA HESAPLARIMI HIC KULLANMADIKLARIM BIRTEK BENIM BILDIKLERIMI DAHI BILIYOR.
CETE KURMUS,BU CETE ICINIZDE..
TESEKKUR EDER,SAYGILAR SUNARIM..

HOSGELDINIZ (WELCOME)

LUTFEN UYARI AMACLI BU ACIKLAMAYI OZEN VE DIKKATLE OKUYUP NOT EDINIZ.
BILGI NOTU:(POLISIMIZE,ASKERI VE SIVIL ISTIHBARATA OZET SUNUM) SIZLERE DIKKATLI OLMANIZ ICIN UYARI NITELIKLI BU ALANDA,BIRAZ ASAGIDA DUSULEN BILGI NOTU,NOTLAR MENUSUNDE GORECEGINIZ GIBI TURKCELL GENEL MUDURU SUREYYA CILIV'E GOZBEBEGIMIZ POLISIMIZ DAHIL,SIYASI OTORITEYE EN UST DUZEYDE VIP DAGITIMI GEREGI DILENMIS YAPILMISTIR..

BUKET TURKAY
SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL.
TWITTER'DA YAYINA ALINAN MESAJ.
TWITTER'DA YAYINA ALINAN MESAJ
Alcak,kahpe,hain,kalles,bolucu pkk it surulerini dahili ve harici uzantilarini,ortulu isbirlikcilerini icimize sizmis,sempatizanlarini siddetle ve nefretle lanetler bizlere celikten gogsunu siper eden bugunlerimizi borclu oldugumuz canimiz,teneffus ettigimiz havamiz sehitlerimize Allah'tan rahmet,yarali askerlerimize acil sifalar dileriz.
Birileri istiyor diye bagrimizdan cikan sizler,bizler var oldukca ulkemizi bolmeye hic kimsenin gucu yetmiyecektir.
Allah sehitlerimiz yerine Kandil'e gidip alcak,kahpe,hain,bolucu teroristleri in'lerinde yerinde bataklikta kurutamiyanlarin,sanli bayragimizi ilgi yerlere dikmeyenlerin,internetin binbirsurat iffetsiz tacizcilerinin Turkcell izmir teknik servis calisani pkk'nin yan kolu,internet uzantisi Belgin iffetsiz it'ini sizi,bizi uzup incitenleri gebertip namazini kildirsin Amin.

Basiniz,basimiz ulkemizin basi sagolsun.
Arz eder,saygilar sunariz.
Buket Turkay
Secretaryship,from istanbul.
Konuyorsa dalina bolucu les kargalari.. DAL KESILSIN
Bolucu sehre kadar iniyorsa dag'dan.. YOL KESILSIN
Egerki askerime,polisime kursun sikiyorsa.. KOL KESILSIN
Bu vatan'a ihanet eden bas ise.. BAS KESILSIN
Turk Allah'in kilicidir,boyun egmeyen.. TAS KESILSIN
Ne Mutlu Turkum diyemiyen dil.. LAL KESILSIN
iffetsizligi,serefsizligi kendine is edinenler.. TEKERLENSIN

ANDIMIZ..
Turkum,dogruyum,caliskanim.
ilkem kucuklerimi korumak,buyuklerimi saymak.
Yurdumu,milletimi ozumden cok sevmektir.
Ulkum yukselmek,ileri gitmektir.
Ey buyuk Ataturk,actigin yolda,
Gosterdigin hedefe durmadan yuruyecegime ant icerim.
Varligim,Turk varligina armagan olsun.

NE MUTLU TURKUM DIYENEEE.
[...]

BASIMIZA NELER GELMISLERI OGRENMEK ICIN LUTFE ASAGIDAKI LINKLERI 2 KERE TACIZ EDIP KITLENMESINE NEDEN OLDUGU FACEBOOK DAHIL INCELETINIZ..
BU NAMUSSUZ BILGISAYARIMIN ICINE KADAR GIRDI TUM EPOSTA HESAPLARIMI HIC KULLANMADIKLARIM BIRTEK BENIM BILDIKLERIMI DAHI BILIYOR.
CETE KURMUS,BU CETE ICINIZDE..
TESEKKUR EDER,SAYGILAR SUNARIM..
BU BOLUMDE EN ALTA ONEMLI BIR BILGI NOTU DUSULMUSTUR,LUTFEN OKUYALIM.

BILGI NOTU,UYARI!.

(ACIKLAMALARA SABLON BILGI NOTU)
EGER ILGI GORSELE ETIKETLEME YAPIYORSAK BASKA ETIKETLEMEYE SISTEM IZIN VERMIYORSA OZUR DILERIZ.LUTFEN YAYINLARIMIZA ARKADASIMIZ DEGILSENIZ YORUM YAPMAYINIZ.MECBUR KALINIP DUSULEN BU BILGI NOTUNU UZERINIZE ALINIP,TERBIYESIZLIK ETMEYINIZ.BIR RUH DOKTORUNA GORUNUNUZ,IMKANLARINIZ ELVERMIYORSA BIZ SIZE BULALIM HANIMEFENDI VE BEYEFENDI ISENIZ,IDRAK YOKSULU DEGILSENIZ BUNUN SIZINLE ALAKALI OLMADIGINI ZATEN ANLAMIS OLMANIZ GEREKIR.EDEBINIZLE YORUM YAPACAKSANIZ INSAN GIBI YAPIN ALCAKLIK VE EDEPSIZLIK EDIP HANIMEFENDI VE BEYEFENDI USLUPLARIMIZI,SINIRLERIMIZI BOZDURMAYINIZ.PAYLASILAN ICERIKLERIMIZIN YORUMLAR ALANINDA HAYASIZCA LINK VERILMEZ,REKLAM YAPILMAZ.SOZDE ARKADASLARA LAF ATILMAZ,MESAJ MENUSU DURURKEN BU ALAN ALCAKCA,SEVIYESIZCE MESAJ ALANI OLARAK KULLANILMAZ.BIZ BUNA TERBIYESIZLIK,AHLAKSIZLIK DIYORUZ.LUTFEN YORUMLARINDA BOLUCULUK YAPANLARI HAKARET VE TACIZ EDENLERI,ARKADASLARIMIZ BIZE BIRAKMADAN O KIMSEYI ENGELLIYEREK ARKADASLIGINDAN CIKARSIN VE ILGI YORUMU SILSIN.BOYLESI ARKADASLIKLARAMI IHTIYACINIZ VAR,HER ONUNUZE GELENI KILIKTAN,KILIGA BURUNEN INTERNETIN BINBIRSURAT DURTMELERINI ARKADAS OLARAK KABUL EDIP PROFILLERE SIZMASINA,SIZIN PROFILINIZE "GIZLI ORTAK" OLMASINA FIRSAT VERMEYINIZ.GERCEK KIMLIKLIMI DIKKATE ALIP BIZIM ISTASYONDA HAKKIMDA MENUSUNU BOYDAN,BOYA USLUBUMUZU BAGISLAYARAK OZEN VE DIKKATLE BASIMIZA NELER GELMIS OKUYUNUZ,ARKADASLARINIZA ONERINIZ.
INSAN'IN AYNASI ARKADASLARI,SIYASILERIN AYNASI DANISMANLARI,HUKUMETLERIN AYNASIDA YAPTIGI ISLER ASKERE,POLISE,BOLUCUGE BAKISI KANDIL'E GIDIP,GITMEDIGIDIR,BUROKRATLARIDIR..BIZ BU VE BENZERI UYARILARDAN MECBUR BIRAKILMAMIZA RAGMEN UTANC DUYUYORUZ PEKI YA SIZ?
LUTFEN GONDERILERIMIZE ETIKETLENMEK ISTEMIYENLER,NEZAKET GOSTERIP BIZE MESAJLA BILDIRSIN LISTEMIZDEN CIKARALIM.BIZDEN AYRILAN ARKADASLARIMIZ,NEZAKET GOSTERSIN O'GUNE KADARKI ETIKETLEDIGIMIZ GORSELLERDEN KENDILERINI CIKARSIN.BIZE KENDISINI ENGELLETMESIN.
AKIL DAGITAN BU ISTASYONUN,ISTISNASIZ HIC KIMSENIN,HICBIR MAKAMIN AKLINA IHTIYACI YOKTUR.
AKLINIZ SIZDE KALSIN.
DEGERLI BEGENI VE YORUMLARINIZ OLUR ISE TESEKKUR EDER..

TELEFON TACIZLERI,POLISIMIZIN DIKKATINE..
Turkcell izmir teknik servis calisani bizi 8 yildir taciz edip,etiren basimiza getirtmedigi kalmayan Belgin isimli pkk durtmesinin telefonla tacizlerini bundan boyle burada yayinlayacagim.Dr.Mustafa Eraslan adinada rizamiz disinda sozde mesaj gonderip,telefonlarini kapatan,su namussuz kopegi bulup,ortadan kaldiracak olana tesekkur edip dua edecegiz.
Lutfen tum alanlarimizi,arzu edilmiyerek sunulan linklerimizi oralarda "Polisimize sunum baslikli iletileri" boydan,boya okuyunuz.Son birkac gunluk taciz telefon numaralarini,yanlis bile olsa,tanimiyorsak burada ve gorsellerin altina dusulen bilgi notlarinda yayinlayacagim.
Digerlerinide listeledim,bunlarida onlarla birlikte savciliga,emniyete gonderiyorum.Geneleve gitmenize gerek yok,bu telefonlarda bulun,adresini tesbit ettirip gidin vatandaslarimiza duyurulur.
05439220187-05386816655-05373165234-05364528139-05318606682-05353281938-05313655298-05346493454-05386869842-05377440376-05364682176-05353877502-05370231909-05319907514-05397765313.. POLISIMIZE VATANDASA ONEMLI EMNIYET GENEL MUDURLUGUNUN UYARDIGI TUM ISLEMLER (Bu telefonla yapilan soygun amacli tuzaklara bir duserseniz bir saniyesine faturaniza yediyuz,sekizyuz lira yansir,kontorlu hatlarda tum kontorleriniz gider) +359877891787 Bu ve +359 ile baslayan kim aramis diye geri dondugunuzde faturalarinizi yukseltip,borclandiran hatlarinizdaki kontorleri calan numaralardan gelen sizi,hem taciz hem borclandiran cagrilarda her nasil yapiyorsa (Biz pkk'nin yan kurulusu olarak calisan bu cakalin yurt disinda cete elemanlarinin ortak kullanimi icin olusturulan bu sisteme bilgisayar ortaminda girip,nobetlese yapilan soygun amacli cagrilar diyoruz.Bu cete rehbere kayitli olmayan numaralari,kimlik bilgilerinide alip satiyor.) bu Kemeralti calisani Belgin isimli iffetsiz ve cetesi kaynakli.Paraniz pkk it surulerine gidiyor kahraman Askerimize,polisimize kursun olarak geri donuyor.Bu pkk durtmesi binbirsurat namussuz kopek bugun 13.Kasim.2012 aksami Guray Selcuk ismi ve gura...@gmail.com adresinden Zoosk uzerinden davet gondererek taciz ediyor.Belgin namussuzu Allah belani versin,belani bukacaksin.Kan ve irin kusasin.Amin.
Bizde ne sinir kaldi ne uslup,bizi bagislamanizi yakararak dileriz..
LUTFEN OKUYUP KENDIMIZE PAY CIKARALIM,DIKKATLI OLALIM.
15-EKIM TARIHINDE BU PROFIL FACEBOOK TARAFINDAN ON,ONBES DAKIKA ICIN (ALLAH'TAN ERKEN FARKETTIM) SUPHELI HAREKETLER TESBIT EDILDIGI ICIN BELKI SIZLERDE ULASAMADIGINIZ ICIN FARK ETMIS OLABILIRSINIZ KITLENMIS,GIZLENMIS EPOSTA ILE SIFRE DEGISIKLIGI ISTEMISTIR.BIZ TUM BUNLARIN TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI O... KAYNAKLI OLDUGUNU BILIYORUZ.SIFRE DEGISTIRIRKEN ONUME GELEN PENCEREDE 2-ADET ARKADASLARIMIZ TARAFINDAN GONDERILEN UYGULAMAYI KARSILARINDAKI KUTUCUKLARI ISARETLIYEREK SILMEMI ISTEMIS HESABI AKTIF HALE GETIRMISTIR.LUTFEN BIZE ARKADAS,SAYFA,UYGULAMA ONERMEDEN ONCE SIZDEN GELDIGINI BIZE MESAJLA BILDIRINIZ.AKSI HALDE SAYFA,UYGULAMA VE ARKADAS ONERMEYINIZ.BIZ ARKADASLARIMIZIN PROFILLERINE SIZAN DURTMELERIN SANKI SIZDIKLARI PROFILDEKI ARKADASIMIZ GONDERIYORMUS GIBI MESAJ GONDERENLERINI,BU GIRILEN PROFIL UZERINDEN KENDILERINI O ARKADAS ONERIYORMUS GIBI ARKADAS ONERENLERI,SAYFA,UYGULAMA ONERENLERI RESMI YOLLARDAN TESBIT EDILMIS BILIYORUZ.BILGILERE SAYGI ILE SUNARIZ.
TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI O NOKTA,NOKTA IT GMAL EPOSTA HESAPLARIMIZIN SIFRELERI ILEMI OYNUYORSUN BUNLARI NERDEN BILIYORSUNDA 16 ADEDINI AYNI ANDA SALDIRIP KITLETEBILIYORSUN? NAMUSSUZ KADIN,KEMERALTINA GIT DIYEYEGIM.
ORAYI BILE KIRLETECEKSIN FACEBOOK DAHIL OYNUYORSUN ONCA EMEK VERDIK BUTUN ALANLARI MEZARLIGA CEVIRDIN ALLAH MUBAREK GUNDE BELANI VERSIN LESINI ASVALTLARDAN,TASTAN TOPRAKTAN KAZSINLAR KAN VE IRIN KUSASIN.ALLAH BELANI VERMIS SENIN YOKSA BU IT'LIKLERI YAPMAZSIN.BAYRAM GUNU SINIRLERIMI USLUBUMU BOZDUN.BIRI SU NAMUSSUZU TUMDEN SUPURUN.
TESEKKUR EDERIZ.
Buket Turkay,secretaryship
ııı
iffetsiz kadin resim yuklerken beni engelliyorsun,yorum yapiyorum beni engelliyorsun.Bundan onceki uc facebook profilide sen kapattirdin namussuz,sabit telefonlari bile taciz edip kapattirdin namussuz kadin Turkcell'deki kisisel bilgilerimize ulasip nasil kullanir satarsin kopek Turkcell yonca tarlanmi senin nasil buyuk operator cop postalarini Sureyya Ciliv'e bilgi verip yonlendirdigimde niye inceletmedi ortakmisiniz?.Ona yonlendirdigimi fark edince copleri kesip,yonlendirmeyi cozunce devam etmek dalga gecmekmi kopek seni.Ceplere mesaj atiyosun.Senin yuzunden kullanmiyoruz gizli rehberde kaydi yok oraya nasil mesaj atarsin hurriyetimizi engelliyorsun.Beyefendinin karyolasindami yattinda seni acikta birakti habire saldiriyorsun kopek.Hastamiz oluyor,cenazemiz oluyor tacizle dalga geciyorsun namussuz it seni cesedin yerden tastan,topraktan beton yiginlarindan,demir yiginlarindan kazinsin butun illerin emniyet mudurlerine,valilere meclise bakanlara vara kadar faksliycam namussuz.Allah belani versin Turkcell'inde sessiz kalanlarinda belasini versin.Genelmudurun okusun burdan canimizi cigerimizi yaktin canin,cigerin yansin.Senin isin bitti kopek son cirpinislarin.Hirsiz seni pkk'nin internet kolu kopek.Biz kime ne kotuluk yaptik,kimi incittik?Seni yazmaktan baska birsey yaptirmiyorsun alcak seni Buket Turkay secretaryship

UYE DOGRULAMA MERKEZI DUZMECE SAYFA AYDOGAN AYDIN ISMI ILE BAKIN BIZE,KULLANICILARA NE YAPIYORLAR?.

HANIMEFENDILER,BEYEFENDILER GOZBEBEGIMIZ POLIS ASKER,SIVIL ISTIHBARAT ORGUTLERIMIZ LUTFEN "FACEBOOK NOTLAR" MENUSUNU TIKLAYIP "POLISIMIZE SUNUM" BASLIKLI TURKCELL GENELMUDURU SUREYYA CILIV'E SONRASINDA EMNIYET DAHIL VIP DAGITIMINI YAPTIGIM ILETIYE BAKARMISINIZ NOTUN ALTINA "AYDOGAN AYDIN" ISMI ILE HERNASIL YERLESTIRILMISSE BIR MESAJ VAR,MESAJDA PROFILINIZLE ILGILI COK SAYIDA CALINTI SIKAYETI VAR PROFILINIZI DOGRULAMAK ICIN ALTINA LINK VERMIS (TIKLAMAYINIZ) UYE DOGRULAMA MERKEZINE GIDIP DOGRULATINIZ DIYOR.BU ALCAKLIK BEN BUNU SAVCILIK MAKAMINA VE EMNIYETE ILETILMEK UZERE HUKUK MUSAVIRLERINE ILETECEGIM.BU BILGI NOTUNUDA NOTLAR MENUSUNDE BU MESAJIN ALTINA YAPISTIRACAGIM.LUTFEN DIKKATLI OLUNUZ.IMKAN VE KABILIYETI OLANLAR YAKARIYORUM GEREGINI YAPSINLAR.BU ICINDE TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI NAMUSSUZUNDA OLDUGUNA INANIYORUM.RESIMLERI NEDEN YUKLEYEMEDIGIM SIMDI ANLASILIYORMU?.TESEKKUR EDER,SAYGILAR SUNARIM.BUKET TURKAY SECRETARYSHIP

NE YAPIYORUZ?BOLUCU TEROR ORGUTU ADINA INTERNETTE FALIYET GOSTEREN SIZI,BIZI ALCAKCA TACIZ VE TEHDIT EDEN,ETTIREN KULLANILMAYAN BU NEDENLE FATURASI IKI AYDA BIR GELEN BAZI YERLERE TANIMLI OLDUGUMUZ ICIN BENDE SAKLI TUTTUGUM REHBER KAYDI OLMAYAN TELEFONLAR DAHIL ALANLARIMIZI,EPOSTA HESAPLARIMIZI MEZARLIGA CEVIREN RESIM YUKLEMEMIZI,ISLEM YAPMAMIZI ENGELLIYEN PROFILE GIREREK RESİMLERİ SILIP "AYDOGAN AYDIN" ISMI ILE KENDI IT'LIKLERINI SEREFSIZLIKLERINI TEKERLEK KEMERALTINDA SIGORTASIZ ZEVK ISCISI OLDUKLARINI ICEREN ICERIKLER EKLEYEN ISLERI IT'LIK OLAN BASIMIZA GETIRTMEDIK KALMAYAN INTERNETIN KILIKTAN,KILIGA GIREN BINBIRSURAT SEREFSIZLERI TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI NAMUSSUZU VE CETESINI OGRENMEK ICIN GORSELLERDE ARZU EDILMIYEREK DUSULEN ACIKLAMALARI,NOTLAR MENUSUNDE ILGI NOTLARI EKLERINI BOYDAN,BOYA BU DUVARI YORUMLARA ARZU EDILMIYEREK DUSULEN BILGI NOTLARINI OZEN VE DIKKATLE OKUYUP,OKUTUYORUZ.OK.BUKET TURKAY,SECRETARYSHIP

TURKCELL IZMIR TEKNIK SERVIS CALISANI BELGIN ISIMLI SIGORTASIZ ZEVK ISCISI KEMERALTI O NOKTA,NOKTA COCUGU IFFETSIZ TACIZCI YUMOS CETELERI SIZ SEREFSIZCE TACIZE DEVAM EDIN.BENDE BILGI NOTLARINI SIZE PARELEL SUREKLI HALE GETIRDIM.KAN VE IRIN KUSASINIZ.AMIN.BUKET TURKAY SECRETARYSHIP,FROM ISTANBUL

Bu ve buna benzer bilgi notlari internetin binbirsurat bolucu durtmeleri,Belgin isimli Turkcell izmir teknik servis calisani ve cetesi yakalanincaya,tutuklanincaya kadar beyefendinin talimati ile surdurulebilir bilgi notlari haline getirilmistir.Bu namussuzlar yuzunden basimiza gelmedik it'lik,serefsizlik kalmamistir.Bu ve dahasi sebeplerle beyefendi "Kizim Buket pek kiymetli hanimefendi ve beyefendilerden degerlerimden bu kopeklerin anladigi lisan olan uslubumuzun bagislanmasini yakararak dileyelim en icten basari dileklerimi sevgi,saygi ve selamlarimi sunalim,bu bir savas" demistir.Arz eder,saygilar sunarim.
Buket Turkay secretaryship,from istanbul

Windows live istasyonu

KUTSAL MIRAS,ISIK VE ASK!

Mustafa Kemal Ataturk’un manevi kizi Sabiha Gokcen anlatiyor: “Bir gun Gazi Orman Ciftliginde dolasip hava alirken, oldukca yasli bir kadina rastladik. Ataturk attan inerek sessizce bu ihtiyar kadinin yanina sokuldu.
-Merhaba Nine,
Kadin Ata'nin yuzune bakarak hafif, urkek, mutereddit ve titrek bir sesle;
-Merhaba dedi,
-Nereden gelip nereye gidiyorsun? Kadin soyle bir duralayip,
-Neden sordun ki, dedi. Sen buralarin sabisi misin? Yoksa bekcisi mi?
Pasa gulumsedi. “-Ne sahibiyim ne de bekcisiyim nine. Bu topraklar Turk milletinin malidir. Buralarin sahibi de, bekcisi de Turk milletinin bizatihi kendisidir. Simdi nereden gelip nereye gittigini soyleyecek misin?”
Kadin basini salladi.
-Tabii soyleyecegim, ben Sincan'in koylerindenim bey, otun guc bittigi, atin gec yetistigi kurak, kavruk koylerinden birindenim. Bizim mihtar bana bilet aldi trene bindirdi, ciktim dogru Angara'ya geldim.
-Muhtar nicin Ankara'ya gonderdi seni?
-Gazi Pasamizi gormem icin. Basini pek agrittim da... Benim iki oglum gavur harbinde sehit dustu. Memleketi gavurdan kurtaran kisiyi bir kez gormeden olmeyeyim diye hep dua ettim durdum. Ruyalarıma girdi Gazi Pasa… Bende gun demeyip mihtara anlatinca, o da bana bilet aliverip saldi Angara’ya, giceleyin geldimdi. Yolu neyi de bilemedigimden iste agsamdan belli boyle kendimi oradan oraya vurup duruyom bey.
-Senin Gazi Pasa'dan baska bir istegin var mi?
Kadinin birden yuzu sertlesti.
-Tovbe de bey, tovbe de! Daha ne isteyebilirim ki... O bizim vatanimizi gurtardi. Bizi dusmanin elinden gurtardi. Sehitlerimizin mezarlarini onlara cignetmedi daha ne isteyebilirim ondan? O’nun sayesinde simdi istedigimiz gibi yasiyoruz. Sunun bunun gavur dolunun kopegi olmaktan onun sayesinde kurtulmadik mi? Buralara bir defa yuzunu gormek, O’na sagol pasam! demek için dustum yollara. O’nu gormeden olursem gozlerim acık gidecek. Sen efendi bir adama benziyon, bana bir yardim ediver de Gazi Pasayi bulacagim yeri deyiver.
Ataturk'un gozleri dolu dolu olmustu, cok duygulandıgi her halinden belliydi. Bana donerek; “-Goruyorsun ya Gokcen, iste bu bizim insanimizdir... Benim koylum, benim vefali Turk anamdir bu…” Attan indim. Yasli kadinin elini tuttum
-‘Anacigim’ dedim, sen gokte aradigini yerde buldun, ruyalarini susleyen, seni buralara kadar kosturan Gazi Pasa yani Ataturk iste karsinda, yani basinda duruyor.
Koylu kadin bu sozleri duyunca saskina dondu. Elindeki degnegi yere firlatip, Ataturk' un ellerine sarildi. Gorulecek bir manzaraydi bu. İkisi de agliyordu. iki Turk insani biri kurtarici, biri kurtarilan, ana ogul gibi sarmas dolas agliyorlardı. Yasli kadin belki on defa optu atanin ellerini. Ata da onun ellerini optu. Sonra heybesinden kucuk bir paket cikartti. icinde beze sarılmıs bir koy peyniri vardi. Bunu Ataturk'e uzatti;
-Tek inegimim sütünden kendi ellerimle yaptim Gazi Pasa, bunu sana hediye getirdim. Seversen gene yapip getiririm. Pasa hemen oracikta bezi acip peyniri yedi. Cok begendigini soyledi. Sonra birlikte koske kadar gittik. Oradakilere su emri verdi; "Bu Anamizi alin burada iki gun konuk edin. Sonra koyune goturun. Giderken de kendisine uc inek verin, benim armaganim olsun." dedi..
BU NOKTADA BENI BAGISLAYIN ARA VERIP GOZLERIMI SILIYORUM..
ISTEYEN KAHVESINI YUDUMLUYABILIR..
MUAMMER SEZER
EFENDIM..
III

Dur yolcu..Dur;ozen ve dikkatle oku,okut!.
Askerine,polisine,genc cumhuriyetine sahip cik.
Bugun,bayragina,askerine,polisine sahip cikmayan ulkeler,yarin istiklallerine,varsa onurlarina,bir adim daha atarsak "ic camasirlarina" sahip cikamaz.
Sonra,gelenin oynadigi,gidenin oynadigi,seni yonca tarlasi sanip oynastigi "Bak alismasis,ustunde giysi bile durmuyor leylim,ley olmus" dedikleri kimselerden olurlar.
Leylim,ley olmus olmak,alnina yazilmis DAMGALANMIS olmak istemiyorsan.
Ulkene;kanlarinla sulanmis,kandan rengini almis SANLI al bayragina,GENC CUMHURIYETINE,birlik ve dirligine,bolunmez butunlugune,LAIK duzenine,Ataturk ilkelerine,askerine polisine SAHIP cik.
icindeki,ortunmus hainlere karsi ozen ve dikkatli ol.
Care;Ataturk'un izi ve degismez ilkeleri.
Baskaca,care.
Baskaca,asker.
Baskaca,Turkiye yok.
Nemelazimcilik yapma birakiniz yapsinlar,birakiniz gecsinler (Laissez faire,laissez passer) deme.
incinmek istemiyorsan incitme.
EEE Sevgilerimle.
MUAMMER SEZER
EFENDIM
FENERBAHCEM BASARILAR

005.jpg
002.jpg
008.jpg
MUAMMER SEZER,HUSEYINCAPKIN.jpg
009.jpg
001.jpg
003.jpg
004.jpg
007.jpg
006.jpg
MUAMMER SEZER,SUREYYA CILIV,TURKCEL,TR12.jpg