Tokkekøb Hegn - sporløs?

Lars Stern

to Mtb Listen
Det var med stor undren jeg kørte sporet rundt i dag og var vidne til maskinernes vandalisme både på opvarmningssporet og den del op gennem rødderne lige før gravhøjen. Det giver fast arbejde hele foråret for Sporgruppen, som i forvejen har en mindre forlængelse af sporet op og ned af en bakke i kikkerten.

Sporgruppens aktivitet er efterhånden ved at være eneste aktivitet i MTB Listens lange liste over udvalg herunder fælles cykling.

Jeg vil gerne allerede nu lægge op til at vi tager fælles cykling på programmet igen søndag formiddag f.eks med start i det nye år, så julefrokoster mv kan nå at lægge sig og motivationen er i top. Sporet kan trods alt stadig levere begejstring sådan en december dag, men måske kan det endda blive endnu bedre, når først Sporgruppen har udført mirakler i 2017.

P.S. Er i Hjørring henover nytåret - ærgerligt at det løb må aflyses.

Mvh Lars Stern

Sendt fra min mobiltelefon