קורסים אסינכרוניים (בפיתוח שלי) במחיר מיוחד בפלטפורמה החדשה academy.lifemichael.com והקבוצה החדשה להטבות בלינקדין/טלגרם

life michael

to Haim Michael

חברים יקרים,

מה שלומכם?

רק מעדכן אתכם.. כדי לייעל את כל תהליך העדכון בקופונים / הנחות מיוחדות / אירועים כאלה ואחרים אשר עשויים לעניין אתכם ... החלטתי מעתה ואילך להתמקד בעדכונים באמצעות קבוצה שיצרתי בלינקדין ובטלגרם.. ממליץ להצטרף:

בלינקדין

https://www.linkedin.com/groups/12550991/

בטלגרם

https://t.me/joinchat/LsKlzBwzWUkxYzQ0

עדכונים חשובים...

עד לסוף ספטמבר ניתן עדיין להירשם לקורס האסינכרוני ללימוד פייתון (במחיר מיוחד של 220 ₪ במקום 2200 ₪).. וממחיר זה יש להוריד 15% באמצעות הקופון STUDENT15. הקורס בשלבי פיתוח אחרונים (נותר לסיים את הצילומים של הנושא האחרון בלבד). כל הפרטים בקישור
https://academy.lifemichael.com/he/academy_python_he.pdf

עד לסוף אוקטובר ניתן להירשם לקורס האסינכרוני ללימוד ג'אווה (במחיר מיוחד של 220 ₪ במקום 2200 ₪).. וממחיר זה יש להוריד 15% באמצעות הקופון STUDENT15. הקורס בשלבי פיתוח מתקדמים (נותר לסיים את הצילומים של ארבעת הנושאים האחרונים). כל הפרטים בקישור

https://academy.lifemichael.com/he/academy_java_he.pdf

בעוד 4 ימים (ביום א' ה-3 באוקטובר, ב-1800 בערב) מתחיל מחזור חדש של הקורס ההיברידי (ניתן להשתתף אונליין.. ניתן להגיע לכיתה.. מה שבוחרים) Front End Development. הקורס כולל 18 מפגשים שבועיים 1800-2200 בהיקף כולל של 90 שעות אקדמיות. בהמשך לשינויים האחרונים בסילבוס, הקורס כעת במתכונת החדשה מתמקד כמעט כל כולו ב-JavaScript. הקורס מוגבל ל-10 משתתפים. ניתן עדיין להצטרף. יש לכם הנחה של 15% מהמחיר הרשמי, כך שבמקום 12 תשלומים של 578 ₪, העלות עבורכם בפועל היא 12 תשלומים של 491 ₪ (כל אחד).
https://lifemichael.com/courses/fed

בעוד כ-30 ימים (ביום ב' ה-25 באוקטובר, ב-1800 בערב) יתחיל מחזור חדש של הקורס ההיברידי (ניתן להשתתף אונליין.. ניתן להגיע לכיתה.. מה שבוחרים) Python Programming. הקורס כולל 18 מפגשים שבועיים 1800-2200 בהיקף כולל של 90 שעות אקדמיות. הקורס מוגבל ל-10 משתתפים. ניתן עדיין להצטרף. יש לכם הנחה של 15% מהמחיר הרשמי, כך שבמקום 12 תשלומים של 578 ₪, העלות עבורכם בפועל היא 12 תשלומים של 491 ₪ (כל אחד).

https://lifemichael.com/couses/python

שתהיה לכולנו שנה טובה:)

חיים.

נ.ב. כפי ששמתם לב... אימייל זה נשלח לקבוצה בגוגל ששימשה אותנו בקורס שבו השתתפתם כתלמידים.. ושאני העברתי. כפי שאתם יכולים לשים לב אני שולח אימייל לקבוצה ששימשה אותנו לעיתים מאד רחוקות.. אני אוהב לשמור על קשר עם תלמידים לשעבר.. ואני אוהב לחלק הטבות כשמתאפשר לי. במידה שאינכם רוצים לקבל שום אימייל דרך הקבוצה.. פשוט תיכנסו לקישור

https://groups.google.com

ותורידו עצמכם מהקבוצה

--

Haim Michael
Software Developer, Consultant & Trainer

blog:                  http://blog.lifemichael.com
speakerpedia:   http://speakerpedia.com/speakers/life-michael
youtube:            http://www.youtube.com/lifemichael
linkedin:             https://www.linkedin.com/in/lifemichael