brak autoodtwarzania CD i DVD

Gemini

Po reinstalce XP z formatowaniem dysku wystąpił brak funkcji
autoodtwarzania. Prawdopodobnie po instalacji SP2 . W .rejestrze mam to:
klucz HKEY_LOCAL_MACHINE następnie SYSTEM następnie CurrentControlSet i
Services. / Cdrom ,opcję AutoRun i wartośc 1 oraz
to: uruchom:/ gpedit.msc/ "Wyłącz funkcję autoodtwarzanie" . Mam zaznaczone
"wyłączone". I nic. Może coś jeszcze doradzicie ??

--
Pozdroowka
Gemini

Piotr Palusiński

In news:ernjja$vua$1...@news2.ipartners.pl,
*Gemini* <gemini...@klub.chip.pl> typed:

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wartość DWORD "NoDriveTypeAutoRun" = 00 00 00 95
wartosc binarna "CDRAutoRun" = 01 00 00 00
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx

och.karol

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ernkga$ia2$1...@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> wartość DWORD "NoDriveTypeAutoRun" = 00 00 00 95

???

> wartosc binarna "CDRAutoRun" = 01 00 00 00
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
> Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony

karol

wodzo

"Gemini" <gemini...@klub.chip.pl> wrote in message
> [...]

Pobierz sobie narzędzie TweakUI:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx ,
pozaznaczaj czego potrzebujesz w zakładce AutoPlay. Musi zadziałać.

wodzo

Piotr Palusiński

In news:ernp7c$669$1...@inews.gazeta.pl,
*och.karol* <och....@xl.wp.pl> typed:

http://www.pctools.com/guides/registry/detail/1142/

och.karol

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:eroo7h$5r7$1...@nemesis.news.tpi.pl...

> In news:ernp7c$669$1...@inews.gazeta.pl,
> *och.karol* <och....@xl.wp.pl> typed:
> http://www.pctools.com/guides/registry/detail/1142/

Chodzi o to, że do wartości DWORD nie da się wpisać 00 00 00 95.
Albo mam innego XP-ka.

karol

och.karol

Użytkownik "wodzo" <we...@op.pl> napisał w wiadomości

Nie bądź taki pewny. Mam ten sam problem od dłuższego okresu czasu i nic nie
pomaga. Wszelkie wpisy w rejestrze, PowerToys for XP, Autofix (Microsoft
Autoplay Repair Wizard).

karol

Janusz Kornaga

Dnia 24-02-2007 o 16:08:30 och.karol <och....@xl.wp.pl> napisał(a):

> Nie bądź taki pewny. Mam ten sam problem od dłuższego okresu czasu i nic
> nie pomaga. Wszelkie wpisy w rejestrze, PowerToys for XP, Autofix
> (Microsoft Autoplay Repair Wizard).

Może masz wyłączone autoodtwarzanie w gpedit.msc:
http://www.xp.net.pl/art/tips_tricks_wxp.html

--
Pozdrawiam. Janusz.

Gemini

Użytkownik "och.karol" <och....@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
Totalna załamka. U mnie tez nie działa ;(( A reinstalka bez formatu coś daje
???

Gemini

> [...]
> *Gemini* <gemini...@klub.chip.pl> typed:
>
> HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
tej gałęzi nie mam wcale

> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> wartość DWORD "NoDriveTypeAutoRun" = 00 00 00 95
> wartosc binarna "CDRAutoRun" = 01 00 00 00

tu mam tylko NoDrivetypeAutoRun Reg Binary 91 00 00 00

> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
> Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony

Jest 0x000000001 moze pomyłka w liczbie zer. W kazdym razie na koncu 1

Czy ew powtórna isnstalacja Win bez formatowanie coś da ? TweakUI nic nie
pomogło ;(( A usuniecie z menadzera urzadzeń Cd dałoby coś ? Wiem ze kiedyś
coś usuwałm i potem system sam to przywrócił.

Piotr Palusiński

In news:erq7ge$2h51$1...@news2.ipartners.pl,
*Gemini* <gemini...@klub.chip.pl> typed:

> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:ernkga$ia2$1...@nemesis.news.tpi.pl...

> tej gałęzi nie mam wcale

Tak powinno byc.

> tu mam tylko NoDrivetypeAutoRun Reg Binary 91 00 00 00

Usun ta wartosc i dodaj nowa DWORD o takiej samej nazwie NoDrivetypeAutoRun
i nadaj jej wartosc 95
Zobacz dokladnie http://www.pctools.com/guides/registry/detail/1142/

Janusz Kornaga

Dnia 24-02-2007 o 19:43:03 Janusz Kornaga <kor...@wp.pl> napisał(a):

> Może masz wyłączone autoodtwarzanie w gpedit.msc:
> http://www.xp.net.pl/art/tips_tricks_wxp.html

Nie przeczytalem dokładnie calego watku, sorry. :)

--
Pozdrawiam. Janusz.

Janusz Kornaga

Dnia 24-02-2007 o 21:34:16 Gemini <gemini...@klub.chip.pl> napisał(a):

> A reinstalka bez formatu

Ja bym w tej sytuacji zainstalował na chwilę świeży system na innej
partycji, zeby zorientowac się, czy czasem nie jest to jakis problem
sprzetowy, moze jakiś czujnik w czytniku nie raportuje włozenia płyty.
Gdyby w świeżym systemie działalo dobrze, to mozna porównywać, sprawdzać
konfigurację.

--
Pozdrawiam. Janusz.

Gemini

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kor...@wp.pl> napisał w wiadomości
Właśnie działało. Dopiero potem nie. Podejrzewam ze to SP2. Pierwszy raz mam
coś takiego. Wcześniej nigdy tego nie było. a reinstalki owszem ;))

Gemini

Użytkownik "Gemini" <gemini...@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Kornaga" <kor...@wp.pl> napisał w wiadomości

Po dokładnym rozeznaiu okazało się że mam tylko SP1. Został dodany SP 2 i
teraz jest wszystko Ok
Dzieki za pomoc

Gemini

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:erq9dt$fue$1...@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>

> Tak powinno byc.

> Usun ta wartosc i dodaj nowa DWORD o takiej samej nazwie
> NoDrivetypeAutoRun i nadaj jej wartosc 95
Z komplikacjami , ale jakos poszło dodanie wpisu. Zmieniłm na 95. Ale i tak
nic to nie dało. Natomiast został dodany SP 2 i teraz jest Ok. Co ciekawe
znów zmienił wpis w rejestrze na 91. Dziki serdeczne