tło w wordzie

Wasyl

Czy da się w Wordzie ustawić tło dla każdej ze stron inne?
Na moje nie da się i do tego celu używałem Open Office'a (chociaż
tam też nie jest to idealnie zrobione). Jeśli ktoś ma jakieś porady,
sugestie, będę wdzięczny.

Jędrek

Witam
Jeśli dobrze interpretuje Twoje pytanie to możesz spróbować podziału
dokumentu na sekcje, bądź inną opcje z podziałów.
Podział na sekcje umożliwia wstawianie innych nagłówków stopek ukałdu strony
i będzie to totyczyło wyłącznie jejdnej sekcji a karzda strona może być
oddzielną sekcją (z tłem nie testowałem)
Pozdrawiam
/Jędrek

Użytkownik "Wasyl" <wa...@wasyl.wasyl> napisał w wiadomości

pxd74

> [...]
> Na moje nie da się i do tego celu używałem Open Office'a (chociaż
> tam też nie jest to idealnie zrobione). Je¶li kto¶ ma jakie¶ porady,

Da się, ale musisz podzielić dokument na sekcje jak napisal Jędrek (każdy
nowy kolor stron jako osobna sekcja) i ustawić brak połączenia nagłówków i
stopek z poprzednią sekcją. W widoku nagłówka/stopki wstaw jakiś element
graficzny (np. pole tekstowe) ustaw jego tło/wypełnienie na okreslony kolor
i powiększ jego rozmiary w taki sposób, aby wypełnił całą stronę.

Jeśli chcesz ustawić tło strony tylko dla jakichś pojedynczych kartek, to
zamiast kombinowania z sekcjami możesz w określonym miejscu dokumentu (na
określonej stronie) wstawić element graficzny tak jak wyżej, tylko musisz
dodatkowo ustawić jego Układ/Styl otaczania na opcję "Za tekstem".

--
Pozdrowienia
pxd74

krzy...@radzimski.pl