Miejscowość, data

Big Jack

Potrzebuję w jednej komórce stworzyć adnotację:

Miejscowość, data

przy czym data to będzie "dziś" czyli formuła =DZIŚ() Ale jak to zlepić
z nazwą miejscowości i przecinkiem po niej? Dodam, że mam możliwość
zrobienia to tylko w jednej komórce, bo arkusz jest zablokowany przed
możliwością jakiejś większej ingerencji. Takie coś: Miejscowość, =DZIŚ()
jakoś nie chce funkcjonować. TIA

--
Big Jack
////// GG: 660675

HerC

1. Możnaby tak:

="Miejscowość, " & ROK(DZIŚ()) & "-" & MIESIĄC(DZIŚ()) & "-" &
DZIEŃ(DZIŚ())

2. Albo format komórki, niestandardowy, "Miejscowość, " rrrr-mm-dd

pozdr

RC

HerC

3. albo tak:

=TEKST(DZIŚ();"""Miejscowość,"" rrrr-mm-dd")

Big Jack

W wiadomości
*HerC* napisał(-a):

> 3. albo tak:
>
> =TEKST(DZIŚ();"""Miejscowość,"" rrrr-mm-dd")

Ten sposób wydaje mi się być najzgrabniejszy. Dzięki :)