wysokość wiersza

gravita...@gmail.com

Witam!
Excel 2007
Jeżeli formatuje komórke "zawijaj tekst", to w momęcie wpisania do
komórki jakiejś wartości
wysokość wiersza dopasowuje się do zawartości automatycznie.
Niestety w momęcie gdy mam scalone komórki ta funkconalność nie
działa.

Mam kilka tabel w arkuszu, szerokość kolumn jest różna.
Zmuszony zostałem do scalania komórek
Ale niestety w dwóch kolumnach jednej z tabel mam część opisową.
Nie działa automatyczne dopasowanie wysokości wiersza do zawartości.
Czy ktoś może doradzić jak to zrobić aby działało?
Dziękuje