Sitio Web temporalmente fuera de servicio (Migración de servidores en SourceForge.net)

ricardo_meza

to MozillaMexico
Debido al cambio de servidores y su ubicación, el sitio de Mozilla
México estará fuera del aire, el siguiente es el calendario de
actividades.

-------------------------------------
MIGRATION SCHEDULE

The SourceForge.net Service Operations team is now actively working to
complete our migration from our old California datacenter to our new
Chicago datacenter. The following migration events have been
scheduled:

* On Monday, 2008-09-15, SourceForge.net user account mail aliases
(@users.sourceforge.net accounts) will be migrated as per:
http://sourceforge.net/community/forum/topic.php?id=3388&page

* On Monday, 2008-09-15, Project Web service for those projects
already
running in Chicago (the "bigprojects" pool) will have a brief downtime
as we move data on to new storage hardware as per:
http://sourceforge.net/community/forum/topic.php?id=3411&page&replies=1

* On Tuesday, 2008-09-16, the remainder of Project Web will be
migrated
(with some downtime) as per:
http://sourceforge.net/community/forum/topic.php?id=3410&page&replies=1

* Tentatively, on Wednesday, 2008-09-17, CVS service will be migrated
(with some downtime) as per:
http://sourceforge.net/community/forum/topic.php?id=3413&page

* On Thursday, 2008-09-18, Mailing List service will be migrated (no
downtime anticipated), including Mailing List archives and Mailing
List
search, as per:
http://sourceforge.net/community/forum/topic.php?id=3412&page
-------------------------------------

Gracias por su comprensión,
Ricardo Meza

xbaez

to MozillaMexico
A ok !
Me asuste cuando trate de ingresar hoy por la tarde y me salio un
bonito database error ! :D

Saludos!

Ricardo Meza

to mozill...@googlegroups.com
Ya está disponible el servicio del sitio en SourceForge.net, me faltaba cambiar el nombre del servidor de base de datos en los archivos de configuración del wiki, foros y wordpress.

2008/9/17 xbaez <xba...@gmail.com>

--
Saludos,
Ricardo Meza

The best things in life have no patents.
http://getfirefox.com
http://ricardomeza.org

xbaez

to MozillaMexico

Error establishing a database connection

what's up ?

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the
site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache/1.3.41 Server at mozilla.org.mx Port 80

Que onda con el sitio ?

Saludos!

On Sep 24, 12:59 am, "Ricardo Meza" <ricardozi...@gmail.com> wrote:
> Ya está disponible el servicio del sitio en SourceForge.net, me faltaba
> cambiar el nombre del servidor de base de datos en los archivos de
> configuración del wiki, foros y wordpress.

Alexandro Colorado

to mozill...@googlegroups.com
Puse demasiadas aplicaciones en este servidor y excedio el limite de
bandwith, lo estoy cambiando a otro server.

--
Alexandro Colorado
OpenOffice.org Espa&ntilde;ol

Ricardo Meza

to mozill...@googlegroups.com

On 9/25/08, xbaez <xba...@gmail.com> wrote:

>  Error establishing a database connection

Seguramente cambiaron el nombre del servidor de base de datos otra vez, en breve configuro las aplicaciones.

--
Saludos,
Ricardo Meza

Ricardo Meza

to mozill...@googlegroups.com
Ya está, no cambié nada, están teniendo algunos incovenientes con su migración. Probablemente el servicio esté intermitente.