Ønsker å bli oversettingsvalidatør

1 view

Imre Eilertsen

to communit...@lists.mozilla.org
Hallo, Firefox sitt norske fellesskap, Imre Kristoffer Eilertsen her.

Jeg har lagt merke til at det er en del seksjoner på
https://pontoon.mozilla.org/nb-NO/ hvor de fleste foreslåtte
strengeoversettelser rett og slett ikke blir behandlet/validert over
lengre tidsperioder, så jeg nominerer herved meg selv
(https://pontoon.mozilla.org/contributors/A3T4dTGw7rQBkAZCRxcjtJeZQos/)
som oversettingsgodkjenner for norsk bokmål, med spesielt fokus på
AMO-filene (slik at /Firefox Add-Ons/ blir ordentlig oversatt),
Thunderbird, Mozilla.org, og eventuelt andre seksjoner også.

Jeg har opparbeidet meg en ganske solid CV
<https://sproutsluckycorner.wordpress.com/2017/11/14/my-work-and-contact-resume/>
over nett-, PC- og mobil-programmer som jeg har oversatt, deriblant VLC,
Audacity, WordPress, PeaZip, og Open Camera, så jeg har god erfaring med
denne slags ting. I tillegg trenger jeg noe å gjøre denne sommeren.

Håper dette lar seg gjøre greit,
Imre Kristoffer Eilertsen