Oversetting

Jørgen Juel

to communit...@lists.mozilla.org
Hei,
Jeg heter Jørgen Juel, og jeg har ansvaret for å godkjenne Norske
oversettinger for Mozilla.

Per dags dato er det så og si kun jeg og Håvard som driver med
oversettelsene, så vi er veldig underbemannet.
Vi trenger noen som ønsker å gjøre det lettere å være Norsk, noen som
ønsker bruke litt tid for å hjelpe mange, noen som vil gjøre verden et
litt bedre sted.

Hvis dette høres ut som deg er det bare å sette i gang.
Registrer deg, eller logg inn på https://support.mozilla.org/no/
Derifra kan du gå til https://support.mozilla.org/no/localization for å
finne artikler du kan begynne å oversette.
Når du har oversatt en artikkel vil den bli godkjent ganske fort og folk
vil umiddelbart kunne se din oversettelse.

Hvis det er noe du lurer på har jeg satt opp noen kontakter under:
Jørgen (meg):
-Epost: jorge...@hotmail.com
-Skype: joegen.juel
-SUMO (Support Mozilla) brukernavn: HTML-Director
-Mozillians.org brukernavn: jorgen.juel
-IRC: Jorgen

Rosana (leder av SUMO)
-Epost: rar...@mozilla.org
-SUMO brukernavn: rard
-Mozillians.org: rard
-IRC: Rosana

Hvis det er noe du lurer på er det bare å sende en mail (eller kontakte
meg gjennom et annet medium)

--
Jørgen Juel