Ask ødelegger for hotmail-outlook

Berit S

to communit...@lists.mozilla.org
Jeg bruker Firefox som min hovedleverandør.. bruker IE og google chrom som " underleverandør" når jeg er på nett..
Kan dere hjelpe meg å forklare hvordan jeg fjerner ask...ellers må jeg avinnstallere FF og bruke de 2 andre

fra Berit

Håvar Henriksen

to mozilla-comm...@lists.mozilla.org, Berit S
Den 26/11/13 13:28, skrev Berit S:
> Jeg bruker Firefox som min hovedleverandīŋŊr.. bruker IE og google chrom som "underleverandīŋŊr" nīŋŊr jeg er pīŋŊ nett..
> Kan dere hjelpe meg īŋŊ forklare hvordan jeg fjerner ask...ellers mīŋŊ jeg avinnstallere FF og bruke de 2 andre
>

> fra Berit

Hei. Du har sansynligvis fīŋŊtt installert Ask Toolbar med en
Java-opdpatering eller nyinstallasjon. For īŋŊ fjerne den, gīŋŊr du til
Start menyen, i sīŋŊkefeltet som kommer opp skriver du inn: Program - da
vil du fīŋŊ opp valget Programmer og funksjoner, eller Legg til/fjern
programmer. Eller du kan velge Start menyen > Kontrollpanel > Legg
til/fjern programmer eller Programmer og funksjoner.

Finn Ask Toolbar i listen, og klikk Avinstaller.
Dette vil fjerne Ask Toolbar.

HīŋŊvar I. Henriksen
Community Manager Mozilla Norway || "To err is human, to forgive is
po...@havar.no || divine - but to forget it altogether
http://havar.info || is humane."
firefox.no norwegian Mozilla resource