[community.esperanto] quanto a coordenação do grupo

Jeison Frasson

to community...@lists.mozilla.org
Olá, me chamo Jeison estou sempre em eventos relacionados a softwarelivre e
junto a comunidade mozilla, estou enviando este e-mail para saber a opnião
de todos sobre a possibilidade para que eu possa ajudar na coordenação da
nossa comunidade de esperanto junto a mozilla, espero que de certo, mas
antes de mais nada preciso da aprovação de vocês membros da comunidade
esperanto mozilla.

Obrigado

-------

Saluton, mi nomiĝas Jeison, kaj mi ĉiam estas en eventoj rilataj al libera
programaro kaj ĉe la komunumo de Mozilla. Mi sendas ĉi tiun mesaĝon por
scii la opinion de ĉiuj pri la eblo ke mi helpos la kunordigadon de nia
komunumo de Esperanto ĉe Mozilla. Mi esperas ke tio funkcios, sed antaŭ ĉio
mi bezonas aprobon de vi, membroj de la komunumo de Esperanto en Mozilla.

Dankon.

--
Att.: Jeison frasson :.
+55 19 9 8809-8669