[community.esperanto] Identeco por la komunumo.

Carlos Valim Coragem

to community...@lists.mozilla.org
Saluton amikoj,

Mi kredas ke baldaux ni havos retejon de komunumo Mozilla Esperanton.

Mi kredas ke estus granda se ni kreas bildon al reprezenti la komunumo
Mozilla Esperanton.

Mi organizas eventon al la 11-an de Majo kun la helpo de amikoj en la
komunumo de liberaj programoj, mi sxatus prezenti nian komunumon kaj
inviti pli personoj al nia teamo.

Kion vi opinias?

Amike,
Coragem

--
Carlos A C Valim [@_Coragem]
www.coragem.info

Diego Souza

to community...@lists.mozilla.org
Estus interesa... mi serĉos bildojn kaj mi pensos pri tio ĉi.

Diego Souza
Cel: +55 (13) 8806-8476
Google+ <http://plus.google.com/103652171239012399765> |
GTalk<diegos...@gmail.com>|
Twitter <http://twitter.com/DiegoSouza9> | Youtube<http://youtube.com/gxiego>
Chave PGP 9A59 2C10 8171 62F0 18FF F3B2 C65B 1B13 9279 8ACE
<http://youtube.com/gxiego>
<http://gmail.com>