[community.esperanto] Demandaro de Mozilla pri la nuna stato de lokaĵaraj teamoj

Eduardo Trápani

to community...@lists.mozilla.org
Saluton!

Mozilla ŝatus scii ĉu ni havas respondojn por tiuj du demandoj:

- ĉu ni havas sugestojn por igi la lokigon pli facila aŭ amuza?
- ĉu iu el ni partoprenas la programon Mozilla Reps?

Dankon, Eduardo.

Michael Moroni

to community...@lists.mozilla.org
1) Nune mi ne havas troan ŝpartempon sed mi deziras faciligi kaj amuzigi
la asimiladon de produktoj de Mozilla. Mi nune ne scias kiel bedaŭrinde.
2) Ne, kio ĝi estas?
- MM

--
Michael Moroni
(+39)3313151159

Non stampare questa email se non necessario! Pensa all'ambiente!
Ne presu ĉi tiun retpoŝton se nenecese! Pripensu al medio!