Jan Jongboom schreef op 2015-05-01 14:25:
Hi,
bedankt, een kleine dingetjes. als je in het settingscherm bent en je
klikt terug dan krijg je een leeg scherm. Dit was mij ook opgevallen bij
het emoj-toetsenbord uit markplaats dus ik vermoed dat dit niet aan jouw
app ligt.
Misschien nog een afbeelding toevoegen aan het manifest?
Groet
Tim Maks
p.s. als maker staat het gaia-team met een link naar de gaia github....
--
Mozilla Rep Mentor
Mozilla-nl.org