Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Fw: Re: [progcie] Software Freedom day

0 views
Skip to first unread message

T.M. van den Broek

unread,
Sep 17, 2014, 3:01:13 AM9/17/14
to Dutch Community
Hieronder wat praktische informatie over de software freedom day a.s. zaterdag in Utrecht.

Wie zich nog wil aansluiten bij de promotie van Mozilla daar is nog van harte welkom!

Tot zaterdag, groet

Tim Maks


Mozilla nl
Mozilla Rep

Verzonden vanaf Samsung-tablet

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van "Rutger van Sleen (NLLGG)" <rutger.v...@nllgg.nl>
Datum: 10-09-2014 14:18 (GMT+01:00)
Aan "T.M. van den Broek" <tim_...@mozilla-nl.org>
CC pro...@nllgg.nl
Onderwerp Re: [progcie] Software Freedom day

Hoi Tim,

Leuk dat Mozilla er bij kan zijn! Hopelijk lukt het om nog wat swag te
kunnen scoren, maar anders is er niks aan te doen. Dat je er bent is het
voornaamste. Het promoten en demonstreren van Firefox is wat dat betreft
natuurlijk waar het om gaat. ;) Ben benieuwd naar de telefoon met
FirefoxOS!

Op hoeveel personen moeten we (ongeveer) rekenen?

Praktische informatie:
- Kraam-bezetters mogen vanaf 9:45 zich aanmelden, later mag ook.
- Publiek is vanaf 10:00 welkom, na 16:00 gaan we rustig aan opruimen en
   om 17:00 sluiten we het gebouw.
- Neem eigen stekkerdozen mee voor apparatuur die je met je meebrengt.
- We doen ons best om wifi-internettoegang beschikbaar te stellen,
alleen
   laat het schoolnetwerk soms te wensen over.
- Er zijn gratis parkeerplaatsen op het schoolterrein, maar vol is vol.
- De ingang is over het parkeerterrein, richting het plein en dan de
   hoek om.

Als je vragen/opmerkingen hebt, mail gerust.

Oh, en kan je wat aandacht schenken aan het evenement via door jouw
beschikbare communicatiekanalen?

Hartelijke groeten,
Rutger

On 08-09-2014 13:24, T.M. van den Broek wrote:
> Hi
>
> Wij zullen 20 september aanwezig zijn op de software freedomday om
> vragen van gebruikers te beantwoorden en een telefoon met FirefoxOS te
> laten zien.
>
> Ik ben nog aan het proberen om wat swag voor die datum in nederland te
> krijgen maar vanwege de korte termijn weet ik niet of dat nog gaat
> lukken (momenteel zit ik geheel zonder :-( )
>
> Groet
>
> Tim Maks

0 new messages