Who wants to help Diderik with organizing the Open Design &
TechnologyConference 2015
Greetings Tim Maks
-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: Re: Inquiry about Mozilla Marketing
Datum: Mon, 22 Sep 2014 12:01:41 +0200
Van: Diderik van Wingerden <
did...@think-innovation.com>
Aan: T.M. van den Broek <
tim_...@mozilla-nl.org>
Hoi Tim Maks,
Dank voor je snelle mail!
Voor Mozilla Nederland zie ik de volgende mogelijkheden:
- Aanwezig met een stand
- Invullen van een of enkele talks, workshops, discussies e.d.
- Sponsoring partner (?)
Hoe zie jij dit?
Daarnaast is momenteel de grootste uitdaging om een organizing team
samen te stellen: mensen die het zo leuk lijkt dat ze tijd vrij willen
maken om mee te helpen in de organisatie. Mocht je iemand kennen of
tegenkomen die mee zou willen helpen, alsjeblieft doorsturen naar mij! :)
groeten,
Diderik
On 22-09-14 10:14, T.M. van den Broek wrote:
> Op 09/20/2014 om 01:09 PM schreef
contr...@mozilla.org:
>> Email:
did...@think-innovation.com
>> Area of Interest: marketing
>> Language: nl
>> Comment: We organiseren in 2015 de Open Design & Technology
>> Conference in Nederland. Samenwerking mogelijk?
>>
> Hi
>
> leuk om je gesproken te hebben in utrecht, laten we kijken wat we
> samen kunnen organiseren.
>
> Groet
>
> Tim Maks
>
--
Warm regards, hartelijke groet,
Diderik van Wingerden
+31621639148
http://www.think-innovation.com/
"Do what is right."