Hi Gerard,
In de agenda van onze meetings staat een link naar de vidyoroom (een
soort skype) die wij gebruiken voor de betreffende bijeenkomst (zie
bijvoorbeeld
https://etherpad.mozilla.org/dutch-onlinemeeting-6-2015).
Als je de link volgt en je hebt geen vidyo dan krijg je de mogelijkheid
om deze te downloaden en te installeren
de eerst volgende bijeenkomst is 28 september en je bent van harte
welkom.
Groet
Tim Maks
GérardJan schreef op 2015-08-17 11:50:
> Dear reader,
> My name is Gerard Vinkesteijn (
gertjan.v...@gmail.com).
> Kan ik de meeting ook via skype bijwonen (skype naam
> geertjan.vinkesteijn), ik woon namelijk in Spanje!
>
> Hartelijk dank alvast
>
> Gertjan
--
Mozilla Rep Mentor
Mozilla-nl.org