Fjoerfoks schreef op 2014-09-01 12:48:
> _______________________________________________
> community-dutch mailing list
>
communi...@lists.mozilla.org
>
https://lists.mozilla.org/listinfo/community-dutch
Hi allen,
Ga aub niet allemaal apart een mailtje sturen naar dat mailadres maar
mail naar deze lijst dan kijk ik (of wim) of we namens mozilla kunnen
gaan.
Ik heb ondertussen wel in gang gezet dat ik wat swag kan krijgen voor
die dag...
groet
Tim Maks